zwanger?????

A

Anoniem

Guest
Hoii ik ben net nieuw hier op dit forum.

We zijn eind juni stopt met de pil. Ik moest eigenlijk gister of vandaag ongesteld worden. Tot nu toe nog niks.
Maar wel erg moe, kan de hele dag wel slapen!
Soms duizelig en veel naar de wc..
Heb vanmiddag een test gedaan, dit was neagtief.
Kan het zijn dat je zo snel zwanger bent.. en zijn dit symptomen van zwangerscgap of de menstruatie die er aan zit te komen.
ben heel benieuwd wat jullie zeggen!!!

het kan natuurlijk zo zijn maar je kunt ook een onregelmatige cyclis hebben ik zou over een paar dagen gaan testen!!
Succes er mee.

En WELKOM natuurlijk

Volgens mij kan het heel goed dat je zwanger bent. Maar ook net zo goed van niet.. Ik weet van mezelf dat je lichaam je ook heel goed voor de gek kan houden. Ik zou ff afwachten en dan gewoon weer testen! Een test is het enige waardoor je het zeker weet! Ik hoop het echt voor je! :) succes!

welkom op het forum, je kunt natuurlijk zwanger zijn, maar het kan ook best zijn om dat je net gestopt bent met de pil dat je cyclus onregelatiger wordt, ik heb in ieder geval wel 6 maand moeten ontpillen, nu zit er weer wat regelmaat in.
succes ermee.

Hoi welkom hier. Ik denk dat je lichaam nog even moet wennen aan het zonder de pil. Dat had ik ook bij de 1e. mijn ervaring is dat als je een negatieve test hebt dit weinig goeds voorspeld helaas. Maar ik hoop voor jou natuurlijk dat het wel goed is. Zit niks anders op dan wachten of nog een test doen. Succes.
Groetjes Silli

Hoi,

Je kan zeker zwanger zijn, maar wanneer te testen is moeilijk als je je cyclus niet kent.
Ik heb ook nooit hoeven te ontpillen, dat is toch bij elke vrouw anders!!

Veel succes gr MJ

Ik ben vanmorgen toch ongesteld worden!!
we zijn ook nog maar net gestopt..

leuk dat iedereen zo veel reageert.

Oh, wat jammer dat het toch niet raak is. Vervelend. Succes met de volgende ronde.

Groetjes Silli

Terug
Bovenaan