Zwanger!!

Hoi meiden,
Had vandaag zomaar ineens een positieve test in mijn handen. Nouja, had hem eigenlijk alleen ter bevestiging nodig. Had al zo'n gevoel dat ik zwanger ben...

Mijn vriend en ik willen al een tijdje een kindje, zijn er alleen de laatste tijd niet zo veel mee bezig geweest. Zijn druk bezig een huis aan t kopen etc. Dus voor mij klopt het dus wel dat je er gewoon niet (te veel) mee bezig moet zijn :)
Maar het onverwachte maakte het wel even schrikken!

We zijn er natuurlijk wel heel erg blij mee. Nu hopen dat het allemaal goed gaat. (Is overigens ons 1e kindje)

Groetjes,
Sally

Super! Welkom bij de club en van harte gefeliciteerd! Spannend of niet? Voor mij is het voor de tweede keer maar ik heb net zo veel neiging tot piekeren en bang zijn. De ene dag hartstikke gelukkig en de andere dag bang! En jij? Heb wat kleine klachten... af en toe zere borsten die ook al wel gegroeid zijn! Snel een hongergevoel maar niet misselijk! En jij?

Geniet ervan!

Dankjewel allemaal! :)

@Bloempje; ik heb behoorlijk last van misselijkheid en hongergevoel. Ben ook behoorlijk moe. Ben wat dat betreft wel bang over hoe ik me over een week voel... En ik herken t helemaal, t ene mooie moment ben ik dolgelukkig en t andere moment maak ik me zorgen over van alles en nog wat.

Ik ben wel blij dat ik er hier met anderen erover kan praten :)

Alle Zwangeren Gefeliciteerd!

Ik ben zelf zwanger van de 3e. Ik heb al twee jongens dus t zou leuk zijn als het nu een meisje is. Ik heb 4 testen gedaan toen geloofde ik pas dat t weer echt waar was!

Terug
Bovenaan