Zwanger!!

Hehe eindelijk is het dan zover ik ben ZWANGER. Na 1,5 jaar proberen, ziekenhuis in en uit. Is het toch opeens spontaan gebeurd. Ik had afgelopen maand een Hsg gehad. En daar zagen ze op dat ik een verstopte eileider had. Nou dat is even balen werd al over doorspoelen gesproken en IUI. Nou ik dacht joepie daar gaan we:S
En ik was nu opeens overtijd heuh das gek dacht ik.. Nou vandaag ma eens getest vet dikke streep. En een uurtje later had ik nog eens getest maar toen had ik net wat veel gedronken toen was ie wat lichter. Maar goed dat is gewoon zwanger dus.. ik ben zo blij ma het is allemaal zo onwerkelijk.

Liefs
 
heey Iloontje!!

Nog iemand van het als het langer duurt forum!! Yihoe..wat fijn voor jullie zeg! van harte gefeliciteerd!!
Ook wij hebben lang moeten wachten...en was ook verteld dat we geen kinderen zouden krijgen natuurlijk...maar het wonder is toch gebeurd!

Wat heerlijk he? Ik kan het soms nog steeds niet geloven hoor...het is te mooi om waar te zijn! (nu 25 wk) hopelijk voel je je goed, en houd je over een aantal maanden je kleine kindje in je armen!
 
Ik voel me af en toe wel misselijk:S en last van me borsten ma goed geeft niet. Heb het er wel voor over de hormonen doen het in ieder geval. Ik heb al wel 3x getest voordat het echt tot me door drong.

liefs
 
Terug
Bovenaan