zwanger ??

A

Anoniem

Guest
heb afgelopen zaterdag een test gedaan ik dacht negatief
zegt manlief savonds als ik deze test bekijk zie ik toch een licht streepje dus beetje twijfel
vanochtend weer een test gedaan en nu weer een lichte streep wel donkerde als zaterdag maar nog niet gelijk aan het controlestreepje
wat denken jullie ???

Bij een zwangerschapstest hoeft het 2e streepje niet meteen net zo donker te zijn als het controlestreepje. HCG verdubbeld per 2 dagen, dus het streepje wordt langzaamaan steeds donkerder.

2 Streepje zichtbaar = positieve test. Zoals je het hier omschreven hebt, ben je dus zwanger ;-). Gefeliciteerd!

als je het echt zeker wilt weten zal ik zo'n test halen van clear blue en die dan sochtends doen. staat gelijk bij van wel of niet zwanger, wel zo duidelijk

Ik denk dat je zwanger bent Gefeliciteerd. Streepje is een streepje donker of licht maakt niet uit.

groetjes hilda

doe morgen ochtend nog een clearblue test die ook aangeeft hoelang je zwanger bent
had de doktersasssistente gesproken en die zei ok van harte je bent zwanger morgen effe langs voor info enzo wat je wel en niet mag en info over van alles is allemaal veranderd vorig zwangerschap bijna 4 jaar geleden

Van harte, je bent zwanger! Jippie! Lekker van gaan genieten!

thnx voor de felicitaties
heb vanmorgen nog een cb test gedaan en gaf aan zwanger
dus helemaal blij
aan de ene kant wil ik het iedereen vertellen aan de andere kant niet het is allemaal nog zo pril

Terug
Bovenaan