ZWANGER......

A

Anoniem

Guest
Dames kon de spanning niet meer aan en heb vanochtend getest,en jawel het streepje was mega dik dat het bijna uit de test kwam...
Liefs naz....

gefeliciteerd nu maar hopen dat het goed gaat, hoelang zijn jullie al mee bezig

gr mama van sharon

he gefeliciteerd , nu maar hopen dat het goed blijft gaan, hoelang zijn jullie al mee bezig?

gr mama van sharon

he gefeliciteerd , nu maar hopen dat het goed blijft gaan, hoelang zijn jullie al mee bezig?

gr mama van sharon

Sharon ik ben vorige jaar september gestopt met de pil,in mei zwanger geraakt en helaas miskraam gehad.
En ik hoop echt dat nu alles goed zal aflopen,omdat dit mijn derde zwangerschap is eerste zwangershap was 8 jaar geleden en die moest afgebroken worden ben met 20 weken bevallen van doodgeboren dochter MELEK*.
Ik heb een hele zware tijd gehad en nu nog steeds ben bang dat het fout gaat,wel normaal denk ik.

Teygetje dank je wel,ik was altijg al ongeduldig en nu nog meer :)

Liefs naz....

heel erg gefeliciteerd en dat alles nu maar gewoon goed mag gaan dan hé blijf positief hoor !!!

oke das niet zo mooi nou hopen dat het nu wel goed gaat, wij zijn ook al vanaf september bezig vorig jaar en 2 miskramen gehad maar blijkt dus dat ik pcos heb en wwaarschijnlijk ook Endometriose heb maar daar krijg ik nog een opreop voor een kijkoperatie of ik het daadwerkelijk heb,

heel veel s6 ermee en ga voor je duimne, sorry dat ik je 3 keer gefeliciteerd heb , maar hij deed het niet.

gr mama van sharon

Terug
Bovenaan