Zwanger

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen,

Wij beginnen sinterklaas goed met een positieve test. Vanmorgen een uur in bed liggen draaien en twijfelen of ik zal testen of nog maar even te wachten. Uiteindelijk na veel wikken en wegen toch maar heel snel de test gepakt en getest. Manlief lag nog in bed en vroeg of het zover was omdat hij allemaal geritsel had gehoord. Dus ik....nou....dat ben ik nu aan het kijken. Hij dacht dat ik een maandverbandje aan het pakken was. Het kwartje viel uiteindelijk bij hem. Ik liep terug naar de badkamer en kwam terug met een positieve test van cb met de tekst....zwanger 1-2 , dus volgens de normale berekeningen 4-5 weken....jeeeeej.
Manlief wist niet meer hoe hij het had.
Alle andere heel veel suc6 en ik hoop dat jullie snel volgen.

Gr Debs80

Wat een mooi kadootje!!!!
Van harte gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!!!
liefs

ja dat zijn de sinterklaascadeautjes die het leukste zijn ;)
gefeliciteerd en nou maar hopen dat je niet te misselijk bent tijdens al die feestdagen

Gefeliciteerd hoor.

Ik had er ook op gehoopt. Wilde net in een potje plassen om te testen en ja hoor........ongesteld. Was er deze keer echt stuk van maar ja.

Maar heeeeeel veeeeeel geluk.

Gr. Bizu

Gefeliciteerd!! wat een super leuk begin van de dag EN van sinterklaas!! Geniet er lekker van !! :)

Hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!

Leuk hoor.. best spannend die test van clear bleu vind je ook niet.. ik moest wel 3 min wachten en toen stond er NIET ZWANGER.. shit! Maar moest je lang wachten voor de test de uitslag gaf..? Dan knippert er telkens wat, zenuwslopend vind ik!

Heeeeeeeel veel geluk met dit geweldige sinterklaas cadeau!

Liefs mammma

Terug
Bovenaan