Zwanger :-)

A

Anoniem

Guest

Dag meiden,

Ik ben zwanger... Gister een test gedaan en die was positief.. Vandaag nog maar een test van CB gehaald waar je ook kan aflezen in welke week je bevrucht ben en ook die gaf aan dat ik zwanger was.

Ik ben zo blij, ik kan het haast niet geloven.. Ik zou het graag tegen iedereen willen vertellen, maar daar wachten we mee tot dat de eerste drie maanden voorbij zijn. Ben blij dat ik het nieuws wel met jullie kan delen.

Liefs Vlinder

GEFELICITEERD!!!!

Wat blijft het bijzonder als je test positief is. dat is zoiets ongelooflijks. Alsof je droomt. Mooi h`e? Het is toch echt zo, je bent zwanger! En nu snel naar de winkel voor zwangerschapslectuur.... lekker alles lezen wat los en vast zit.

En misschien kun je het wel iemand vertellen die goed zijn mond kan houden, een vriendin of familielid ofzo. Ik vond het ook verschrikkelijk moeilijk om niks te zeggen.

Geniet van dit fijne gevoel, ook als je over een paar dagen toch wat onzeker wordt of het wel echt zo is. Die test is positief dus je bent zwanger. Kijk er maar vaak naar. En kom maar niet in de verleiding om weer te testen, kost je handen vol geld en een hoop stress. En die test is toch wel positief, haha!

GENIET MAAR LEKKER!

hoi Bloempje

Dank je wel voor je berichtje. We hebben het wel onze ouders vertelt. Maar het liefst vertel ik het tegen iedereen haha. Maar voor ik het weet ben ik 3 mnd en kan ik het tegen iedereen vertellen.

Ik weet nu eindelijk waarom ik zo moe ben.

Ik ga ook geen testen meer halen kost idd veel geld. En er stond twee keer duidelijk zwanger..

Ik ga zeker lekker genieten. en de lectuur gaat er zeker komen..

Liefs

Van harte gefeliciteerd.
Hoelang zijn jullie bezig geweest??

Lekker genieten meid!!

Dank je wel.

ik was in november 2009, gestopt met de pil.

Gefeliciteert. ik hoop dat ik ook snel zwanger word. ben ook gestopt in 2009 (december). geniet ervan, maar dat gaat je wel lukken.

liefs hilda

hoi hilda,

Ik hoop dat jij ook snel zwanger wordt. Wanneer is je NOD?

Dat gaat idd zeker lukken :-D

Liefs

heb net een nieuw onderwerp gestart heel verhaal bij wat zouden jullie doen.

Terug
Bovenaan