zwanger!

goeiemorgen allemaal
Na de lichte test van zondag heb ik net de CB test gedaan: Binnen 2 minuten een dikke vette plus! Ben zo blij! Nu weet ik alleen nog niet of ik mijn man nu zal bellen of zal wachten tot hij thuis is. Hij weet natuurlijk van de lichte test af, dus het komt niet onverwacht als ik hem nu bel.
liefs
 
GEFELICITEERD hoop dat het allemaal maar heel goed mag verlopen en dat jullie een mooi en gezond kindje mogen verwelkomen over een tijdje!

Ik zou nog even wachten als het je lukt en naar etos/kruidvat rijden en zo'n speentje van bibi halen met de allerliefst papa of een paar new born sokjes en die leuk inpakken.
Zo heb ik het beide keren gedaan viel goed in de smaak moet ik zeggen.

Gr louise

 
Vind Louise haar idee erg leuk, maar denk dat ik zelf het geduld niet zou hebben........... Zoiets moois wil je toch het liefst direct delen met je man!

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet er van...............

Liefs ann
 
gefeliciteerd, ik had hem meteen gebeld maar dat ligt er ook aan wat voor werk ie doet.
Geniet lekker..
ben je ook in september uitgerekend ik wel namelijk 19 september.


groetjes Nice
 
hoi hoí
Bedankt voor jullie reacties, ik weet niet of ik september of oktobermama ga worden. Ik weet niet precies hoe lang mijn cyclus is geweest. Ik denk zelf 30 dagen en dan zal de uigerekende datum 2 oktober zijn, maar als het een kortere cyclus was dan zal het een septemberkindje gaan worden.

liefs
 
Gefeliciteerd!!!

Ik zou ook lekker je mannetje gewoon bellen.Zou het niet voor mij kunnen houden heel de dag.
Je telt vanaf de eerste dag van laatste menstruatie.
Dan kan je uitrekenen hoever je nu bent.

Gr wonder2011
 
Terug
Bovenaan