Zwanger!!!

Hoi oktobermoeders,

Ik ben weer zwanger!!!! Ik zal me even voorstellen, ik ben 33 jaar en zwanger van mn derde kindje. Ik heb een zoontje van 4 en een dochterje van 2 jaar.

Tot nu toe geen kwaaltjes, alleen erge honger! Ik weet wel dat ik bij de andere twee zwangerschappen ontzettend misselijk was de eerste 18 weken dus ik ben eigelijk aan het wachten tot de misselijkheid komt.

Mijn uitgerekende datum is 11-10-2011.

Leuk om met jullie de zwangerschap te delen!

Groetjes Marissa

Hoi Marissa,

Gefeliciteerd!!!
ik ben ook rond 11 oktober uitgerekend van mijn 1e kindje.
Ik ben zo af en toe misselijk en voel me moe de laatste dagen.
en heb juist niet veel honger.

Groetjes

Hey hoi!

Van harte gefeliciteerd!! Heerlijk he dat we er hier over kunnen praten! Ik ben zwanger van onze eerste en er gebeurt zoveel in me lijf!

Liefs xx

Jullie ook allemaal gefeliciteerd!

Wat is zwanger zijn toch speciaal! Vooral omdat het nog zo pril is en je van alles voelt maar er nog niet echt over kan praten.

Wanneer gaan jullie het vertellen? Wij vertellen het onze kindjes voor de eerste echo en nemen ze dan mee. Lijkt me heel speciaal om dit met ze te delen!
Mijn dochtertje is helemaal gek van baby's dus zij zal in de wolken zijn!

Verder nog weinig kwaaltjes, behalve een beetje menstruatiepijn en erge lekkere trek!

Liefs,

Gefeliciteerd!

Ik herken de lekkere trek wel! Als ik de hele dag maar iets eet voel ik me wel lekker, maar als ik even niets gegeten heb word ik een beetje misselijk. Maar dat moet geen negen maanden duren!

Mijn dochtertje van 2 vindt poppen momenteel geweldig en is er erg lief voor, maar als ze de aandacht moet gaan verdelen wordt het lastiger denk ik.

Ik heb het op mijn werk al moeten vertellen i.v.m. mijn werkzaamheden, maar thuis weet nog niemand het en dat is best raar.

Groetjes

Terug
Bovenaan