Zwanger

Hoi allemaal

Ik ben nu 4.5 weken zwanger. Het voelt heel raar dat ik nu zwanger ben.
Gelukkig is het heel makkelijk gegaan. Namelijk in 1 keer.
Dus nu van de onzekerheidsfase zou ik zwanger zijn, nu in de onzekere fase is dit wat ik voel wel goed.
Heb namelijk echt wel last van die buik. Beetje rare pijnlijke onderbuik. Herkennen mensen dit.
Ik ga morgen de huisarts bellen om te overleggen hoe nu verder en dit ook even aangeven.

Vind het onwijs spannend, is ons eerste kindje en wat gebeurt er nu allemaal! en wat moeten we allemaal regelen. Gelukkig hebben we nog even. Ga eerst 12 weken genieten, en als we daarover heen zijn leuke dingen kopen hahaha

xxx
 
Allereerst...gefeliciteerd!!. Verder is een wat kramperige onderbuik ( vergelijkbaar met ongesteldheidspijn) normaal/herkenbaar. De baby ( eigenlijk een vruchtje) is zich aan het innestelen.

Groetjes Judith
 
Gefeliciteerd!!

Die buikpijn heb ik ook hoor (8wkn) Soms is het een paar dagen minder, vandaag weer "vervelend aanwezig" Juist als ik het druk heb lijkt het erger, ben nu aan het werk...

Het hoort erbij, maar t maakt mij ook erg onzeker. ookal lees ik in mn zwangerschapsboekje van de eerste precies hetzelfde terug... Toen stopte het na 13 weken.
 
Hi, ik ben op dit moment ruim 38 wkn zwanger en net 40 geworden. Ook ik was, ondanks mijn leeftijd, in een maand zwanger en herken je verhaal volledig. Ik voelde me raar, anders, niet mijzelf en kon niet geloven dat ik zwanger was tot de echo bij 10 wkn toch echt een kindje met kloppend hartje liet zien. Vooral in die eerste drie maanden voelde ik gelijk vanaf dag 1 mijn buik / baarmoeder. Het werd daar harder, had soms menstruatie achtige pijn. Ook steken. Last van mijn darmen. Bandenpijn ( zo begrijp ik nu). Ik heb een voorbeeldige zwangerschap gehad. Dus dat hoort er gewoon bij. Probeer er van te genieten.
 
Ik herken je gevoel helemaal meid!
Ik ben nu 5 weken zwanger.
Die onzekerheid is vervelend. Maar geniet wel van je prille zwangerschap.
Heerlijk die stiekeme blikken uitwisselen met mijn man en toch ook al contact met mijn buik :)
 
Terug
Bovenaan