Zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik heb een vraagje. Ben moeder van een zoontje van bijna 1 en sinds kort weer gestopt met de pil. Nu hebben wij afgelopen weekend sex gehad en sindsdien heb ik last van wit/slijmerige afscheiding. Ik las op verschillende internetsites dat dit kan betekenen dat je zwanger bent. Herkend iemand dit? Ik weet het namelijk niet meer.

Groeten,
Daniëlle

Hoi, het kan zijn dat je zwanger bent, maar dat zou wel erg vroeg zijn deze klachten. Je Eisprong kan het ook zijn, dat geeft ook deze klachten, misschien moet je even een ovulatie test doen. Weet. Niet hoe je cyclus is. Heel veel sterkte yvonne

Hiohoi,

Ik heb mijn hele cyclus door last van wat slijm en rond mijn eisprong wat meer.
Denk dus eigenlijk niet dat je zwanger bent... Hoewel de kans er altijd is natuurlijk!

Succes!

Liefs Daisy

Ik ben nu 10 weken zwanger, maar de ontwikkeling van slijm(klopt dat dit meer is als je zwanger bent) werd bij mij pas meer een week nadat ik een positieve test had..

En geloof me dat verschil merk je echt..

Ik had ook elke maand wel weer symptonen, maar de keer dat ik echt zwanger was, wist ik het gewoon!
Hoop natuurlijk dat je zwanger bent, maar hou in je achterhoofd dat je lichaam je flink voor de gek kan houden!

Liefs Tamara

Ik herken het zelf ook niet. Ik merk alleen dat ik veel meer afscheiding heb als mijn ei er is. Daarna is het gelijk weer stukken minder. Of het een teken is, weet ik niet. Het enige wat je kunt, hoe moeilijk het ook is, is wachten.

Heey meid,

Ik herken het wel. Ik verlies voor de ongi altijd wat meer slijm. Ik denk niet dat je zwanger bent, maar ik hoop het wel voor je!!!

Liefs ciomama

Ik wacht het inderdaad gewoon rustig af. Het zou inderdaad te mooi voor woorden zijn!

Grts Daniëlle

Terug
Bovenaan