Zwanger,

Hoi allemaal,

Joe ik ben zwanger, en ja ik ben er ook heel blij mee dat onze 3de spruit op komst is. maar het zwanger zelf zijn vind ik echt vreselijk nu al.
ik ben nu 9 weken zwanger en heb alleen nog maar pijn in mijn onderrug en liezen, en daar bij ben ik echt doodmoe en lusteloos. heb nergens zin in.
ik heb al 2 zonen, eentje is 4 jaar en de ander 8 maanden.
Het is dus ook nog een drukke boel en het huishouden moet gewoon door draaien.
en werken moeten we ook nog gewoon blijven doen.
bij ons in de familie hebben we allemaal last van de zelfde kwaal. mijn moeder, zus en ik hebben allemaal last van bekken instabiliteit tijdens de zwangerschap.(ook mijn tantes en nichten hebben er last van gehad). en daarna komt het ook niet meteen goed.ik voel me op dit moment echt niet lekker in mijn vel lichamelijk niet en geestelijk ook niet.
meschien denken sommige van jullie nu wel wat is dat voor zeur dat ze blij is dat ze zwanger is.
dus ik wil even benadrukken dat ik ook echt blij ben met de komst van onze 3de spruit.
de hormonen gieren weer door mijn lichaam en het ene moment ben ik super blij en het ander moment zit ik gewoon niet lekker in mijn vel. ik voel me hier zelf ook rot onder vandaar dat ik het nu ook even van me af wilde schrijven.

Liefs Mama van 2
 
Nou k kan me je heel goed voorstellen hoor, ben zelf 30 wkn van de 3e , onze 2 kids zijn 3 jr en 16 mnd, dus ik weet wat je voelt.Heb ook erge rug klachten en t is gewoon heftig om zwanger te zijn met kleine kindjes om je heen.Ik slik vit B Complex om het geestelijk allemaal een beetje leuk te houden, mss ook iets voor jou!?

IIG, hartelijk gefeliciteerd, en toitoitoi, dat het maar zo glad mogelijk mag verlopen t/m de bevalling.

Liefs Gerrie
 
Inderdaad zw zijn gaat niet over rozen zeker bij een 3e vind ik het erg tegenvallen.
zelf 2 jongens van 6.5 en 4 jaar.
Ik hoef gelukkig nog maaaaar 1 mnd en dan zit het er weer op maar pppffff wat duurt dit lang zeg.

uiteraard van harte gefeliciteerd en genieten doen we tussen neus en lippen door ook wel :)
liefs Winx
 
Klagen mag best hoor. Zwanger zijn is ook gewoon heel erg zwaar en zeker met (kleine) kinderen erbij. Ik heb ook nooit op een wolk gezeten, het was gewoon hard werken. Al zijn er vrouwen die zich beter voelen dan ooit... Helaas behoorde ik daar niet toe.

Probeer te genieten van de leuke momenten (echo's, leven e.d.) en voor de rest hopen dat je snel 40 weken zwanger bent!

Van harte!
 
he meis gefeliciteerd en ja ik weet ook hoe het is alleen bij mij wordt het de 2de spruit is alleen zo dat de kleine van osn nu 3 jaar is en heel druk , ook ben ik nu veel zorgzamer dan ooit en bang, dat had ik bij onze dochter niet was ik echt in de wolken en nu ben ik dat ook wel maar anders, maja de verloskundige zei tegen mij dat dat heel normaal is omdat je weet wat het is en dat je hoopt dat het gezond is .

hopenlijk kan je er nog wel van genieten liefs

 
heey meid

van harte gefeliciteerd ik ben ook zwanger van onze derde uk en heb heb ook last van me bekken en wordt er ook niet vrolijk van ik ben 26 weken zwanger maar heb er nu pas last van en meestal als ik loop en ik zit ook niet op een roze wolk ik heb er een depressie bij maar hoop dat alles goed komt en dat hoop ik ook voor jou

groetjes tamjoh
 
In ieder geval gefeliciteerd!! Hopelijk word het toch allemaal dragelijk voor je. Het zou zonde zijn als je niet kon gaan genieten van deze zwangerschap. Ik ben pas bevallen van de eerste dus kan me niet voorstellen hoe zwaar het kan zijn maar hopelijk kunnen jullie als gezin er iets moois van maken nog.

Liefs
 
Terug
Bovenaan