zwanger?????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb dus het volgende verhaal,ik ben moeder van 2 kindjes een prachtige jongen van 5 en een prachtige dochter van 2,1/2 ik heb in februari een spiraaltje laten zetten omdat we sterrilisatie nog te vroeg vonden{ik heb nog steeds de wens voor nog een kindje.}
Nu heb ik al sinds 3 weken last van erge moeheid en sinds een dag of 4 een gespannen gevoel in mijn borsten nu vraag ik net aan mijn man of hij tijdens gemeenschap het spiraaltje voelde zijn antwoord in het begin wel maar de laatste tijd niet meer.....ik dacht eerst misschien hormonen van het spiraal maar nu hij hem niet blijkt te voelen en slaat mijn gevoel nog meer op hol ik denk dat ik morgen maar ff naar de dokter ga met dit verhaal

groetjes Iris

Hoi Iris,

Ik heb in augustus mijn spiraaltje laten verwijderen,
en ik ben er van overtuigd dat mocht het spiraaltje eruit komen je dat wel weet.
Zo klein is hij namelijk ook weer niet.
je kunt natuurlijk zelf ook even voelen,ik moest dat iedere maand doen van de arts. (niet dat ik dat deed, maar toch)

Het is wel een goed idee om er mee naar de arts te gaan als je het niet vertrouwd want ik heb wel eens gehoord dat je zwanger kunt worden met spiraal, al is de kans heel klein.

Succes
x Nanda

hoi Nanda

ik heb al eerder een spiraal gehad en inderdaad de kans dat je niet voelt dat hij eruit is gegaan is zeer klein maar het kan wel zo zijn dat hij niet op zijn plek zit. ik moet straks de huisarts bellen.
liefs

Mijn moeder is jaren geleden (37) zwanger geraakt van mijn zus met spiraal. Dus wie weet.
Succes in ieder geval.

Terug
Bovenaan