Zwanger !

Hallo, ook ik mag me hier melden :)
Ik heb paar dagen geleden een test gedaan en jippie ik ben zwanger!! Maandag de vk eens bellen. Ik ben begin augustus uitgerekend, maar misschien iets eerder of later... ben erg benieuwd!
Bij de eerste was ik op de verjaardag van mijn moeder uitgerekend (bevallen 5 dagen eerder) en nu ben ik dan rond de verjaardag van mijn zus (31juli) uitgerekend. Als het allemaal goed mag blijven gaan dan....

Gezellig om weer op het forum mee te kletsen. Heb ik bij de eerste ook veel gedaan!
Groetjes Claudia.

Net de vk gebeld, mag volgende week dinsdag langs komen. Dan intake gesprekje en plannen we een datum voor de echo. Voelde wel weer vertrouwd die assistente aan de lijn te hebben :)

thnx meiden!
Ben wel een beetje onzeker hoor. Ik heb sinds 2 dagen savonds echt een bepaalde spanning aan de bovenkant van mijn buik. Weet niet zo goed wat het is. En mijn dochter had vannacht besloten om niet te willen slapen en dat maakt het dan niet beter zeg maar. Van 1 tot 5 wakker geweest.
Nu denk ik de hele tijd, voel ik iets, en wat voel ik, voelde ik dat bij de eerste ook...

Maar wat zou die spanning aan de bovenkant van mijn buik kunnen zijn? Iemand een idee?

Terug
Bovenaan