Zwanger

Pfff... zwanger... we weten het sinds dinsdag, maar ik kan het nog steeds niet bevatten. Gelukkig vallen de klachten nog mee, maar ben wel moe... zo moe... Herkennen mensen dit? Verder af en toe krampjes en mijn maag reageert (werkt heel hard) als ik gegeten heb, maar geloof dat dit er bij hoort.. Toch?

Gefeliciteerd!!

Moeheid hoort er idd bij.. helaas.. neem je rust ook lekker als je het nodig hebt. En ik heb na mijn eten ook wat last van mijn maag.. een beetje een opgeblazen gevoel maarja we moeten er wat voor over hebben he voor ons wonder!

Liefs

Dank je voor je reactie. Ik weet het, het hoort er bij en we hebben het er voor over. Gelukkig is slapen een grote hobby van me ;-) Ik vind het vooral fijn die herkenning van en bij iedereen.

Ik ben nog niet zo ver hoor. Ik was vrijdag 4 weken. Maar omdat ik een relatief korte cyclus heb, wist ik vorige week zondag al dat ik zwanger was. Voel overigens vandaag niets eigenlijk. Weet dat dat er bij hoort, maar maakt me wel een beetje onzeker..

De een heeft er meer last van dan de ander. Zelf had ik er niet zo'n last van, pas vanaf 35 weken ofzo. Ken genoeg mensen om me heen die de eerste periode wel heel erg moe waren. Gewoon naar je lichaam luisteren en de rust nemen. Dan maar lekker vroeg naar bed, ookal voel je je dan heel oud ;-).

Was de vorige keer wel 24/7 kotsmisselijk vanaf week 6 en dat duurde helaas tot week 19. Ben benieuwd of dat deze keer ook zo zal zijn of dat ik juist andere verschijnselen krijg.

Terug
Bovenaan