Zwanger!!

J3nny23

New member
Hallo allemaal,

Ik kom me hier melden heb gister positief getest, en vandaag was de streep duidelijker...
Ik heb 3 maanden terug een miskraam gehad dus vind het erg spannend allemaal en hoop dat het deze keer wel goed gaat...
Ik heb 23 maart een afspraak bij de gyn ben dan zon 6,5 week en hoop dat we dan een goede echo krijgen!
Ik moet zeggen dat ik het nog niet helemaal besef maar dat komt vast nog wel...

Liefs jennifer
 
Lieve Jennifer,

Ook via deze weg wil ik je nogmaals van harte feleiciteren met je zwangerschap! Begrijp je onzekerheid maar probeer ook te genieten van dat kleine wondertje in je buik! Op naar de 23ste en hopen op een mooie, gezonde echo! Daar gaan we vanuit!!

Liefs Lynn. ("zwanger-worden-forum")
 
Dankje wel lynn! ik probeer al wat er van te genieten, heb net een digitale test gedaan en zit er constant naar te kijken...
Ik hoop dat het voor jou ook snel raak is want het is je meer dan gegunt!
 
Ook ik heb je bij het zwanger worden forum al gefeliciteerd, maar hier nogmaals! Meid streep is streep maar ik begrijp je wel. Ik had in jan een mk en in feb alweer een positieve test.. en bij mij duurde het ook even voor het besef kwam.. maar het is echt! Ga voor je mee duimen voor een goede echo straks! Ik mag 15maart dan ben ik 7+1.

Liefs
 
gefeliciteerd...welkom bij de november club!
ik heb zelf 2 feb ook een mk gehad en nu opnieuw zwanger, morgen 5 weken..dus snap je gevoel.
allemaal erg spannend.
geniet ervan!
 
Terug
Bovenaan