ZWANGER :-)

Hallo mama's to be...

Eindelijk is de December mama-club gemaakt! Ik heb nu een week geleden ontdekt dat ik na 19 rondes en 1 IUI behandeling in verwachting ben! :) Wat zijn we gelukkig!!

Vanochtend al op het ziekenhuis geweest en we hebben 17 April onze eerste echo, ben zooo benieuwd! Ik ben nu 4wkn+4dgn.

Hopelijk melden zich er gauw nog meer December mama's en kunnen we hier gezellig ervaringen met elkaar uit wisselen. Wij zijn overigens 3 December uitgerekend.

Liefs Lynn.

gefeliciteerd lynn!!!! ik ben een "twijfel mama" haha..echt erg..ik ben of laatste week november uitgerekent of 1e week decemer..en dan zijn wij dus hoogwaarschijnlijk te gelijk uitgerekend :)

1e kindje?wat ik begrijp uit je verhaal wel..

wat fijn dat t nu eindelijk "raak" is geweest voor jullie!! super!!
hopelijk heb je ene fijne 3 maanden en een verder verloop van de zwangerschap :)

al last van veel kwaaltjes?

xxx hilmar

Ja, klopt Hilmar. Dit is ons eerste kindje dus allemaal nog héél spannend...Ben blij als we die eerste echo hebben gehad want tsja....het kan nog alle kanten op!

Stom dat ik daar toch aan denk, probeer wel heel erg te genieten maar het is ook nog zo onwerkelijk allemaal omdat we juist zo lang hebben moeten wachten. Denk dat iedere vrouw die moeder wordt deze gevoelens wel heeft....

Kwaaltjes? Nou, ben verschikkelijk moe, al voordat ik wist dat ik zwanger was, had ik daardoor wel al een vermoeden en krijg nu langzaam aan wat last van m'n borsten (nog niet noemenswaardig) en een hele sterke geur en weinig eetlust maar geen hele nare dingen maar ja....wat niet is kan nog komen! Hahaha! Heb het erg graag voor over!

En jij? Spannend hoor een Nov of Dec mama! Ben benieuwd 5 April meid....Laat je het even weten?

Fijne dag! Liefs Lynn.

bij mij was moehied ook de reden waardoor ik toch nog een test ging doen..

had namelijk al een week vóór positieve test een test gedaan..

za 10maart geklust..zoals ieder t noemt..hihi zondag een test gedaan..omdat ik wéér niet ongesteld ben geworden( onregelmatig ongesteld sinds pil stop op 10 augustus) maar hier kwam niks uit..
en toen idd was ik die week super moe en oplgeblazen gevoel..ook daarom niet meer geklust..toen vrijdags toch nog maar een test gedaan..en toen POSITIEF vandaar dat t bij mij dus ook onduidelijk is wanneer bevruchting precies heeft plaats gevonden..ikzelf denk dus 10maart en dan zou 25feb mijn ongsteldheid( die er niet is geweest) plaats hebben gevonden..dus onduidelijk allemaal..haha...

idd hoop volgende week ook meer te weten!! maar het duurt zooooooooooo lang voordat t 5 april is..haha likt wel een maand weg..mja..we zullen zien wat er dan uit komt...en laat t zeker weten :) want dn weet ik ook of ik bij november of deemberclub hoor.haha

Hey Lynn jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

de decembermamas kunnen van start!!!!

Nogmaals mega gefeliciteerd!
Ben ook van het zwanger worden forum en september 2010 mama's, en nu dus bij de december 2012 mama's.

Ben in de wolken!!!!!!

Gezellig, al die decembermama's ;)

Ik ben nog een twijfelgevalletje; volgens een meetmethode van de huisarts is de uitgerekende datum 1 december, volgens de verloskundige 28 november. Nou, de eerste echo afwachten dus en dan weten we het, november of december :)

En heppy0001, grappig, ik ben ook een september 2010 mama :)

Hi Lynn,

Dat is echt geweldig nieuws!!!!
Echt zo superfijn! Het is jullie zo gegund! Als je het goed vind lees ik zo nu en dan even met je berichten mee...

Liefs, huggy
(novembermama)

Terug
Bovenaan