zwanger.

hey meiden,

ik wil me ook aansluiten bij de december mamaclub.
heb net getest (was 4 dagen overtijd) en ben zwanger!!!!
ben erg blij, moet het nog wel erg beseffen.

Ik ben 29 jaar en zwanger van mijn eerste kindje (of twee)

ik hoorde eerst bij de juni mamaclub, maar jammer genoeg had ik een missed abortion en bleek later dat ik pcos had.
met twee rondes, nadat mijn cyclus weer werkte, is het gelukt. Nooit verwacht..

hoop echt dat het goed blijft gaan. gelukkig mag ik direct bij de gynaecoloog een echo maken (weten we zeker of het wel of niet goed zit, was bij de vorige keer onduidelijk. heb toen 3 weken in extra spanning gezeten)

o, ja volgens mijn berekening ben ik 21 december uitgerekend.

liefs diaan

Hey Diaan,

Ook aan deze kant: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Lekker genieten maar kan me voorstellen dat het nu 'extra' spannend is. Wel fijn dat je direct bij de gyn terecht kan. Kunnen ze wel al wat zien aangezien je nog heel pril zwanger bent? Wanneer mag je komen?

Liefs Lynn.

@lynn,

ik ga pas over een paar weken bellen, zodat ik bij 8 weken een echo krijg.
maar hoef niet eerst naar de huisarts voor een verwijzing of eerst naar de verloskundige..
en gefeliciteerd met het zwanger zijn van een tweeling! een vriendin heeft ook een tweeling.. die vind het echt super.
mijn moeder is 1 van een 2-eige tweeling, dus wie weet.

bedankt voor de felicitaties!

liefs

Hey meid van harte! Hopelijk blijft alles goed gaan maarrr... Heb vertrouwen!
Ik heb 2 missed abortions gehad en het hakt er flink in weet ik, je voelt je enorm in de steek gelaten door je eigen lijf. Ik ben nu 6 weken zwanger en krijg de komende 3 weken elke week een echo. Wel zo fijn...
Geniet van de zwangerschap, denk maar zo: het begin is er!

Terug
Bovenaan