Zwanger

Hoi allemaal!

Ik ben 2Januari uitgerekend van ons eerste kindje!
Wat spannend allemaal ineens. Maar het wachten op de eerste echo duurt wel erg lang!
Moet nu nog 2 weken wachten en dan ben ik 8weken zwanger.
Vinden jullie het ook zo moeilijkom je mond tegen iedereen te houden? Ik heb het stiekem al aan te veel mensen verteld en hoop dat ik hier geen spijt van krijg!

En ik had niet verwacht dat je in de eerste periode alles zo erg voelt en je behoorlijk elendig kunt voelen... Ik ben niet zeirderig aangelegd maar nu....?Zo heb ik eigenlijk al laat van alle zwangerschap kwaaltje.
Borsten doen zeer en moet al een andere cup maat!
(zat al op f dus nu naar g)
Last van me buik. Vaak opgeblazen of een menstuatie gevoel.
Last van ochtend misselijkheid en opkomend zuur...
En ben zo moe dat ik gelijk uit het werk op bed ga liggen!

Hebben jullie hier ook zo last van?
Hopelijk krijgen we 24 mei goed nieuws van de verloskundige!

X

Gefeliciteerd en welkom,

ja helaas horen die klachten erbij. Gelukkig vallen bij mij de klachten nog erg mee. Bijna niet misselijk. verder ben ik wel verschrikkelijk moe. kan de hele dag wel slapen. haha

Kan ook wel wat minder hebben allemaal. Van mijn borsten heb ik helemaal nog geen last van. Maar bij mijn eerste heb ik ook nooit een cupmaat groter gehoeven.

naar het eten s'avonds is mijn buik zo opgezet dat ik al hoog zwanger lijk haha...

we hebben het ook al een aantal mensen vertelt het is zo moeilijk voor je te houden.

ik zou zeggen veel geluk. en probeer ondanks de klachten wat te genieten. Het is het mooiste wat er is.

liefs

hey gefeliciteerd

ik kan ook mijn mond niet houden hoor! maar mijn ervaring is ook dat ook al gaat het fout je hebt mensen om je heen nodig om het te kunnen verwerken. dus ik vertel het gewoon allen mijn zoontje van 5 weet nu nog van niks het duurt nog zo lang anders. mijn borsten zijn ook al een hele maat gegroeid maar ben dit keer nog niet misselijk. maar ook zo vreselijk moe. het hoort er allemaal bij dus, en het is het waard hoor als je ziet wat je er voor terug gaat krijgen!

groetjes

Gefeliciteerd. Wij hebben het ook al wel wat mensen verteld. Op het werk weten ze het ivm waterpokken en bij mij niet zeker of ik ze gehad had, snel laten testen en genoeg afweerstoffen. Hierdoor hebben we de familie ook maar weer ingelicht met 5 weken.
Als het mis gaat heb je deze mensen ook nodig.

Mijn borsten gaan ook met de dag pijner doen, fijn want je weet dat er wat gebeurt in je lichaam. Ook steeds misselijker, gelukkig blijft het spuggen nog weg haha.

Succes allemaal

Hoihoi,

Ik ben ook zwanger! Heb gisteren getest maar voelde al wel verschillende dingen. Vind het prachtig om het mee te maken! Mijn borsten zijn op dit moment extreem gevoelig en mijn tepels al een maat groter. Verder gebeurt er iets in mijn buik en dat voel ik heel erg goed. Bijzonder allemaal!

Veel succes met de komende maanden!

Liefs

Terug
Bovenaan