Zwanger!!

Hoi dames,

ik mag me ook hier melden! Na afgelopen maand een miskraam te hebben gehad ben ik nu weer zwanger!! Afgelopen maandag positief getest met de clearbleu test. Stond 2-3 weken zwanger, weet niet helemaal of ik nog in Januari val of dat het toch net Februari wordt. Maar zolang ik het nog niet weet kom ik gezellig hier meekletsen. Vanochtend nog maar een testje gedaan, ben na de miskraam toch wel erg onzeker geworden. Maar hij was binnen een paar seconden al knalpositief!! Dus hopen dat het nu goed blijft gaan..

Ik ben Rianne en heb al een dochter die in Juli 2 jaar wordt.

Liefs

Hai welkom!!

Gefeliciteerd! Wat spannend zo snel na je miskraam!

Ik ben Susan en heb een zoontje van 2 van 9febr en ben nu 24 januari uitgerekend.

Lekker genieten en op naar de mooie echo´s!

X

Hou Rianne,

Welkom bij deze club! Gefeliciteerd met deze zwangerschap! Ik ken je naam nog van het zwanger worden forum, ik las van je miskraam. Heftig hoor. Maar je leest vaker dat je na een miskraam extra vruchtbaar bent, en voila, ook in jou geval!
Super!

Ik denk zelf dat het voor jou februari gaat worden, maar dat forum is er nog niet, inderdaad, klets gezellig hier met ons tot je meer weet!

Leuk een dochter van bijna 2! Ik heb een dochter van 9 en een zoontje van bijna 4 (9 juni jarig) . Wij vonden het fijn er een aantal jaren tussen te laten.
Ze waren er beide meteen na het stoppen van de pil en nu deze, in de mm gezeten. Mijn eisprong was niet goed meer. Ronde Clomid gebruikt en hopla, meteen zwanger haha.

Ik hoop dat we beide (en natuurlijk alle andere meiden) over een tijdje een gezonde baby in onze armen mogen houden!

Liefs

Lieve Rianne,

Ook namens mij wederom van harte gefeliciteerd! Ik kan het wel van de daken schreeuwen voor je!! :)
Ik ben echt heel erg blij voor je!

Ik wens je een hele goede en mooie zwangerschap en ik hoop dat deze ukkie lekker bij mamma blijft maar daar gaan we wel vanuit. Lieverd, je verdiend het zooo!

Probeer lekker te genieten! Lieve knuff Lynn.

Terug
Bovenaan