Zwanger.

Hoi meiden,

Ik mag me ook aansluiten bij dit forum. Gisteren positief getest. Normaal cyclus van 30dagen vorige maand was dat 28 een keer dus ja wanneer zou mijn nod zijn. Gisteren dus met 29 dagen positief getest. Ben benieuwd of het blijft plakken. Helaas heb je dat zelf niet in de hand. Wel een btj ongi gevoel maar wie weet hoort het erbij. Natuurlijk laat in slaap gevallen van de spanning en om 5uur al weer wakker. Zenuwen haha. Tis voor de 2e keer maar het blijft spannend. Als ik ook ongi word heb ik een apart gevoel in mn vagina beetje ruwig pijn achtig en dat heb ik dus nu ook, dat maakt je wel angstig. We zullen afwachten meer kun je niet doen. Net als plaats te nemen op het wachtbankje met je ei haha, sorry klets beetje veel op de vroege morgen maar de adraline giert door mn lijf!.

Fijne dag allemaal!!
 
Heel herkenbaar hoor.
Wij weten sinds zondag dat ze zwanger zijn en ik heb vanacht eindelijk eens normaal kunnen slapen.
Ik zat zondag en maandag ook helemaal in de spanning.
Je weet dat je zwanger bent en eigenlijk kan je nog niks..
Je gaat nog niet naar de verloskundige enz...daarbij heb ik nu lang vakantie en dan duuuren de dagen zoooo lang..je wilt gewoon lekker meteen 12 weken zijn.
 
Hee meid,

Dat zit echt wel goed hoor! Maar begrijp je spanning!
Je kan nu ook lekker me gaan kletsen op het mamaclub forum, dan heb je gezellig contact met dames uit dezelfde uitgerekend maand en heb je ook steun aan elkaar tijdens de onzekere en zeer spannende eerste weken.

Liefs Lynn.
 
welkom, ik kon het ook uitgillen van blijdschap toen ik net de test gedaan heb, heb de hele dag mijn schoonmoeder gebeld met het goede nieuws. En mijn man moet nu nog steeds alleen maar verhalen aanhoren over babys enzo.
groetjes,
Elise
 
Dank jullie wel meiden, alleen ja de spanning blijft. Ben vandaag misselijk hahha denk echt niet daardoor maar meer door spanning en/of te veel gegeten. Temperatuur vanmorgen op 37 dus ja zit wel goed nog. Ben benieuwd wanneer ik me echt zwanger ga voelen.

Groetjess
 
hallo mamaa29

ik ben redelijk nieuw hier. gefeliciteerd!!
Ik herken je klachten. hoort er allemaal bij. raar gevoel soms.de klachten worden denk ik wel minder. ik had het in week 4 en 5 heel erg, daarna werd het minder.
liefs dolfijntje
 
Hallo meiden,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!! Ik heb een paar uur geleden positief getest!! Met 2 en 3 dagen overtijd getest maar allebei negatief, nu met 5 dagen dus positief! Leuk om met meiden te kletsen die ongeveer evenver zijn!
Ik heb gelukkig nog niet zoveel klachten. Alleen last van m'n darmen en honger!!
Is dit voor jullie het eerste kindje?

Liefs
 
Terug
Bovenaan