zwanger

hallo iedereen,

hoe is het ondertussen met jullie en de kinderen.
hier gaat het allemaal redelijk, lanney is behoorlijk aan het uitdagen en een behoorlijke deugniet en slaapt s'avonds behoorlijk slecht.

sinds 2 weken ben ik overdag weer behoorlijk moe en sinds 4 dagen in de ochtend misselijk, en mijn ongesteldheid bleef uit. gister een test gedaan en die gaf zwanger aan +3 van de clearbleu dus betekend 5 weken of misschien wel langer, zwangerschap was niet gepland onze woning is daar helaas niet ideaal voor maar we willen het ook niet weg laten halen, en ja over al is dan wel een oplossing voor te verzinnen toch. moet nog wel aan het idee wennen maar dat zal wel goed komen. heb al een inschrijfformulier ingevuld via internet voor de verloskundige dus ben benieuwd wanneer mijn eerste afspraak is.

groetjes en geniet lekker van het mooie weer

Super gefeliciteerd met jullie zwangerschap !
Het zal zeker even wennen zijn voor jullie maar dat komt wel goed,
Het weg laten halen zou ik ook niet kunnen hoor.
We willen graag een 3de kindje maar nog niet..we willen nog eventjes wachten daarmee het is nu best druk met 2 van die kleintjes van 3 jaar en van 14 maanden.
Lizzy loopt sinds 2 weken zo schattig.
Wat vervelend dat jullie mannetje zo slecht slaapt dat hebben wij met ons oudste dochtertje van 3 die slaapt ook zo slecht..gelukkig slaapt ons jongste dochtertje Lizzy meestal wel goed.
uitdagen kan Lizzy ook goed en tegenwoordig schud ze vaak nee als ze iets niet wil met eten ofzo en slaat ze het weg.
Geniet van je zwangerschap !

Liefs

Gefeliciteerd!
Idd wel even wennen aan het idee, maar het is ook wel weer heel mooi!
Probeer toch lekker te genieten ook van deze zwangerschap!
Ik hoop ook binnenkort weer te stoppen met de pil , ik was er al langer aan toe, mijn man nog niet, maar bij hem went het idee al weer meer...

Hier ook een mannetje die goed kan uitdagen en driftig kan worden, en idd een deugniet. Het is erg genieten en vaak erg lachwekkend, al ben ik het af en toe ook wel zat dat hij overal een spelletje van probeert te maken, en heel goed weet dat hji dingen niet mag doen en dan toch telkens weer doet.... maar goed dat hoort er bij.
Over het algemeen is hij heel vrolijk en een echte chameur...
Hij loopt/rent al weer een paar maanden.
Eten wil hij alleen zelf, dat had hij al langer maar was toen af te leiden met een andere lepel, nu niet meer en houd lippen op elkaar of slaat de lepel weg. Brood eet hij zelf, met warm eten ben ik begonnen met samen doen, dat vind hij nu nog wel goed (ben benieuwd voor hoelang), want alleen lukt het echt neit, hij houd de lepel op de kop voor hij zijn mond in gaat ;)
Slapen gaat gelukkig prima hier!

Hey!

Gefeliciteerd! Wordt dit jullie tweede of derde? Jammer dat je zo misselijk bent en hopelijk gaat dit ook weer snel over. Met een kleine erbij is het allemaal dubbel zo zwaar. Nu moet je door, anders had je er lekker aan toe kunnen geven.
Wij zijn totaal nog niet bezig met een derde. (maar een cadeautje zou altijd welkom zijn natuurlijk). Sven is een echte handenbinder en samen met zijn zus Loïs is het soms echt hard werken hier. Sven slaapt goed gelukkig, dat is ook wel eens anders geweest. Maar ik ga er nu steeds meer van genieten. Hij loopt nu bijna en begint behoorlijk te kletsen. Hij snapt sommige dingen al, als ik zeg dat we in bad gaan kruipt ie al naar de trap en daarna gaat ie regelrecht naar de badkamer. Dat vind ik dan zo knap, hetzelfde is het met het zoeken naar de speen. Als ik vraag waar is je speentje dan, dan gaat ie echt zoeken. Zo schattig.
Eten is nog geen probleem met een afleidend speeltje, net als drinken. Zonder afleiding vertikt meneertje het. Ja hij heeft zo'n sterke wil dat ie de boel zo van tafel slaat als je niet uitkijkt. Ook heeft ie soms al een driftbui als ie zijn zin niet krijgt. Pittig vind ik dat.
Een schootkindje is het niet, echt ondernemend maar hij heeft nu een griepje en dan kan ie soms eens even lekker op schoot zitten... HEERLIJK! Al hoop ik dat ie snel weer beter is natuurlijk!

Nou allemaal een fijne vakantie voor wie het nog tegoed heeft! Wij gaan volgende week nog 2 weken naar Frankrijk...

ik ben zwanger van de 2de.

haha wat toevallig als die van ons zijn speentje kwijt is gaat hij hem ook echt zoeken, onder de bank achter de verwarming en roept zijn speentje dan ook, dan lig ik helemaal in een deuk. lanney is ook echt totaal geen schootkindje is de hele dag dingen aan het ondernemen en dan vooral al zijn speelgoed lkkr door de woonkamer heen gooien en er vervolgens niet mee spelen hahaha, maar hoort er allemaal bij.
eten wil hij ook helemaal zelf, we mogen hem totaal niet meer helpen, en dan na het eten zit hij ook helemaal onder haha. en dan gaat hij onder de douche, hij loopt er ook zelf naartoe als hij weet dat hij onder de douche gaat.

fijne vakantie bloempje27

Terug
Bovenaan