Zwanger!

Ik heb net een test gedaan, kan het eigenlijk nog niet geloven, maar het staat er echt! Een plusje! Zwanger! Ik loop al een kwartier door het huis en neem het ding overal mee naartoe, controlerend of het plusje niet stiekem weer weggaat.... Wat een ongelooflijk gevoel, alsof ik droom...!
Dit wordt onze eerste, we zijn net getrouwd....! Ik heb superveel zin om hier met iedereen mee te kletsen en te denken!

Gefeliciteerd en wat leukkkk dat je de test meeneemt hehehe
Ik heb ook een paar keer gekeken maar de mijne viel uit na 24 uur ik had namelijk de digitale.

Ik lees dat je ook zwanger ben van de eerste! Ik ook.... Hoe voel jij je ? spannend ?

Ik vindt het vreselijk spannend en ik krijg geen minuut rust in mijn hoofd zelfs als ik moet gaan slapen blijf ik denken denken denken hehehe

Heel herkenbaar, moet er de hele tijd aan denken!
Ik voel me tot nu toe nog super. Soms een beetje het ongesteldheid-gevoel en m'n borsten voelen gespannen, maar geen misselijkheid of andere lastige dingen gelukkig! Ik ben zo benieuwd hoe de komende tijd gaat worden, hoop dat het allemaal goed zal gaan...! Wanneer ga jij de verloskundige bellen? Ik wil nog even wachten tot ik nog zekerder van m'n zaak ben. Vrijdag 5 wkn...!

Ik had eerst ook een.ongesteldheids gevoel maar op een gegeven moment voelde het anders aan dan normaal.

Ik heb nog geen last van misselijkheid enigste zijn.stemmingswisselingen jeeetjeeeeee. Volgens komen die dingen pas vanaf 5/6 weke zoals ik een.beetje heb kunnen lezen.

Ik heb morgen afspraak bij de huisarts die kan mij vast verder helpen ik weet namelijk niet wat ik moet doen die zal me waarschijnlijk wel doorverwijze ofzo
Misschien is het ook voor jou goed om een afspraak te maken? Ieder voor zich natuurlijk maar ik vind het wel fijn om het tenminste tegen iemand te zegge die.er ervaring mee heeft.

Ik ben ook vrijdag 5 weken.

Terug
Bovenaan