Zwanger!

hallo allemaal,

ik ben nieuw hier :)
Na een ruim jaar gestopt te zijn met de pil,
heb ik 2 weken geleden een clearblue test gedaan en gaf +3 aan! HeLeMaaL Blij zijn wij! als het goed is ben ik nu zo'n 6weken, en mag ik maandag naar verloskundige toe voor echo.

ik kan het wel van de daken schreeuwen! maar we willen toch wachten voor zekerheid tot 12weken...

Tot nu toe geen misselijkheid, alleen vermoeid wat erg raar is voor mij omdat ik eigenlijk altijd door wil gaan.
maar ik heb wel een hele slechte stoelgang! wat erg vervelend is. Heeft iemand daar ook ervaring mee? en misschien tips ?

groetjes

 
GEFELICITEERD!!!!

ik ben nu in de 7e week. Had tot vorige week vrijdag nergens last van (alleen gevoelige borsten). Daarna begon de misselijkheid (hoef gelukkig niet te spugen).

Ik heb hetzelfde als jij met de stoelgang. Normaal ben ik heel regelmatig zegmaar. Nu helemaal onregelmatig en heb last van obstipatie. Als ik wel naar t toilet ga, komt het een beetje als diarree eruit (sorry voor het vieze verhaal ;))

Schijnt allemaal door de hormonen te komen ;)
 
Gefeliciteerd! Ik ben as. vrijdag 5 weken. Ben ook erg vermoeid, misselijk bij vlagen en inderdaad ook verstopping. Ik neem nu voor het ontbijt een kiwi (of 2) en een glas lauw water, dat werkt erg goed bij mij!
 
Hoi,

Gefeliciteerd.. :)

Ik ben zelf bijna 18 weken zwanger van de tweede. Die opstipatie herken ik haha, het hoort er helaas bij.

Eet veel vezels en drink voldoende.

verder zou je rosevice laxo kunnen halen dit werkt ook erg goed. de meeste drogisten en supermarkten hebben dat gewoon in het assortiment.

succes ermee.

liefs Renske
 
Van harte gefeliciteerd!! Geniet lekker van je zwangerschap!

Een slechte stoelgang is heel normaal...... Eet veel vezels dan komt alles wel goed!

Ik ben nu zelf 24 weken zwanger van een 2ling en ik hebnu nog last van een onregelmatige stoelgang terwijl ik voor de zwangerschap ook een normale had! Komt allemaal wel weer goed!

Succes meid!
 
Gefeliciteerd!!
Hier ook heel veel baat bij het glas (of 2) lauw water vóór het ontbijt. Leuk, hoop dat verdere kwaaltjes lekker wegblijven! Wordt het jullie eerste kindje?
 
vanmiddag echo gehad en daar zagen we ons wondertje! en het hartje was goed te zien :) wat ongelovelijk mooi omdat voor eerst mee te maken! ik ben 7weken, en het is nu bijna 1cm!
 
Terug
Bovenaan