zwanger?

A

Anoniem

Guest

ik heb gister een zwangerschap test gedaan toen had ik een heel licht een 2de streepje vandaag nog maar een test gedaan voor de zekerheid nu geeft hij niet zwanger aan :( ik ben wel bijna een week overtijd. ik heb wel met verschillende testen getest gister van het merk test piont en vandaag van clearblue zal dat wat uitmaken?

Hoi Cloe,

Wat vervelend he die verwarring! Ze zeggen een streep is een streep maar je zou zeggen dat je als je een week overtyd bent een knaltest moet hebben. Waren alle testen gisteren positief? Sommige testen zijn wat gevoeliger dan andere.

Ik had vorige ronde ook een lichte streep op meerdere testen heb paar dagen later een cb gedaan en die gaf de duur korter aan dan ik verwacht had. Paar dagen later kreeg ik een miskraam waarschijnlijk was het hcg al aan het afnemen...... Dat kan ook nog. Ik geloof de testen dus pas als er een goede streep staat en cb is volgens mij heel betrouwbaar.

Ga er vanuit dat je niet zwanger bent, test over een paar dagen nog eens en wie weet wat de test dan aangeeft.

Succes!

Tja, das lastig. Volgens mij heeft de cb meer hcg nodig dan andere testen...
Probeer eens de 2 voor 5 van kruidvat, deze is veel gevoeliger.

Spannend, hoop het echt voor je!

Laat je het even weten?!

Liefs butterfly

heb gister maar 1 test gedaan had er niet meer in huis.
heb even de huisarts gebeld mag bloedprikken om te kijken of er hcg in mijn lichaam zit. ben al eerder zwanger geweest toen heb ik ook meerdere testen gedaan ook allemaal negatief kwam er achter via een harde buik bleek dat ik toen al 20 weken zwanger was. heb niet echt heel veel vertouwen in de testen..

idd een miskraam kan ook nog
ik vind het heel naar voor jou dat je een miskraam heb t gehad.. hoop dat je snel een een goede positieve test hebt.

Jeee Cloe, dan zal ik in jou geval echt niet op een test vertrouwen!!
Goed dat je bloed mag prikken, dan heb je veel meer zekerheid! Spannend!!

Wat fijn dat je bloed mag prikken! Dan heb je in ieder geval zekerheid..... Ik ga voor je duimen!

Terug
Bovenaan