Zwanger!!!

Vanochtend heb ik 2x positief getest, we hebben al een zoontje van 1,5 jaar. Toch wel heel gek om weer zwanger te zijn kwam toch onverwacht ondanks we het al wel graag wilden. Voor de eerste zijn wij 1,5 jaar bezig geweest en nu was het al met 3 maand raak! 11 augustus ben ik uitgerekend denk.

Gefeliciteerd meid!
Wat fijn voor je dat het zo snel is gegaan.
Welkom bij de mamaclub augustus!
Het begint hier al wat drukker te worden,gezellig.
Ik ben trouwens 5 augustus uitgerekend en heb al 2 knullen van bijna 12 jaar en wij zijn vanaf Mei bezig geweest.
We horen nog vast van elkaar.
Liefs Ilham

Wat leuk, al best oudere kindjes heb je. Worden ze grote broers zullen ze vast leuk vinden. Waarschijnlijk zal ik weer eerder bevallen omdat ik bij de vrorige zwangerschapbhet hellpsyndroom heb gehad. Hopelijknzal het deze zwangerschap mee vallen blijft weer spannend. Jij een fijne zwangerschap gewenst

Welkom hier. Wat leuk een 2de. Wij zijn bijna 2jaar bezig geweest voor deze zwangerschap. Als alles goed gaat word dit onze eerste en ben ik rond 3augustus uitgerekend. Hoop dat we alle 2 een ongecompliceerde zwangerschap tegemoet gaan.

Hoi Iloontje,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat fijn dat het nu sneller raak was. Zeker een verrassing als je je instelt op een langere wachttijd.
Geweldig!

Terug
Bovenaan