Zwanger

Hallo,

Gisteren en vandaag positief getest!
Omdat het vorig jaar niet goed is gegaan ben ik nu dubbel onzeker. Het is ons 1e kindje dus ik kan niet goed inschatten of het goed is of niet wat ik voel.
Ik ben nu ongeveer 4 weken, dus super spannend allemaal.

Iemand tips om deze periode rustig door te kunnen komen?

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en dat mijn onzekerheid snel weggaat.
 
Van harte gefeliciteerd meid!
Tips om het rustig door te komen....
Helaas heb ik die niet, het zijn gewoon spannende weken. Wat mij rust geeft is de gedachte dat ik er zelf toch niets aan kan veranderen...
Geniet gewoon!

Groetjes!
 
gefeliciteerd meid!!!
tips om de tijd rustig door te komen heb ik niet, maar wat ik wel tegen je wil zeggen is dat je echt moet genieten en lekker over je heen laten komen!!
en lekker door gaan met je bezigheden, en voor je het weet mag je voor de echo!

Liefs
 
Hey!

Gefeliciteerd! Ja wat verdrietig dat het vorig jaar niet goed is gegaan. Dan ben je extra onzeker of het dit keer wel goed gaat. Ik herken dat wel, bij ons ging het de eerste keer ook niet goed. We hebben daarna 2 gezonde kinderen gekregen, misschien dat je dat wat rust kan geven. Probeer veel afleiding te zoeken want piekeren verandert niets aan de situatie en is verloren energie. Probeer blij te zijn en natuurlijk mag je ook best eens onzeker zijn dat hoort er ook bij. Maar bedenk dat 9 van de 10 zwangerschappen goed gaat en dat de kans dus vele malen groter is dat het nu wel goed gaat.

Zet m op!
 
Inmiddels zijn we een weekje verder en zijn we tot de conclusie gekomen dat het al 6 weken zijn.
Het is me eergisteren opgevallen dat aan de rehterkant bij mij onderbuik, schuin boven lies, een bobbel zit. Deze zit niet aan de linker kant. Het loopt dus schuin/ scheef.

Weet een van jullie wat dit zou kunnen zijn?
1 maart hebben we pas de afspraak met de verloskundige en ik wil niet voor elk 'dingetje ' bellen.

Liefs
 
hallo

ik heb 7 en 11 februari een positieve test gedaan dus volgens zijn lopen we een beetje gelijk hier ook erg onzeker kan niet wachten op de eerste echo tis heel moeilijk om je er niet druk over temaken hoe voel je je

liefs
 
Hoi,

Wat leuk! Gefeliciteerd! Ook eerste kindje?

Voel me goed. Alleen wel snel moe maar verder niets te klagen. Alleen de onzekerheid maakt me af en toe gek. Vind het ook erg vervelend voor mijn man.
Het lijkt wel of ik elke keer iets nieuws vind om onzeker over te zijn.
Gelukkig hebben we meer goede en leuke momenten. Sinds Gisteren weten onze ouders het. Waren erg leuke en lieve reacties.

Hoe is het met jou?

Liefs!
 
hoi hoi

nee wij zijn van de 2de zwanger
ja dat onzekeren ken ik wel je word er soms niet goed van en dan die hormonen waar je niks mee kan wanneer heb je de echo wij 4 maart ben benieuwd wij hebben het ook aan mijn ouders vertelt heel fijn en leuk de reacties voor de rest weet niemand het nog wil eerst kijken of alles goed is

liefs
 
Terug
Bovenaan