Zwanger!

Jaja meiden, het is dan eindelijk zo ver: ik ben zwanger van ons tweede kindje!
Na lang (laaaaaang) twijfelen hebben we toch de knoop doorgehakt om het te proberen en -in tegenstelling tot bij Noah - was het super snel raak.
Ik ben nu 10 weken zwanger, ben in Maart uitgerekend. We hebben al een echo gehad en alles ziet er goed uit!

Noah is straks 5 als hij een broertje of zusje krijgt. Mooi leeftijdsverschil vinden wij zelf. Hij verheugt zich er ook erg op om straks grote broer te worden.

Dus dat wilde ik even met jullie delen :) (voor de mensen van de oude garde die hier nog wel eens komen)

Groetjes, 10e

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk zeg! Toch de stap genomen! Superleuk. En wat fijn dat jullie nu de ervaring mogen hebben dat het supersnel raak mocht zijn. Heerlijk!

Hier aan het klussen voor een derde. Na ronde 2 nog niet zwanger... helaas... maar goed, we mogen nog even!

Liefs

Bedankt voor jullie felicitaties!
Gister hebben we op de echo gezien dat we een meisje erbij krijgen! Ben helemaal in de wolken; een koningskoppel :)

@Bloempje, spannend dat jullie voor een derde gaan! Kom je het hier nog even zeggen als het gelukt is?

Liefs, 10e

Ja natuurlijk... hier alweer in ronde 5... hopelijk lukt het deze maand. Moet wel eerlijk zeggen dat we het in ronde 1 en 3 niet echt serieus genomen hebben... we zullen zien. Probeer maar voor ogen houden dat we al twee gezonde kindjes hebben en dat de kans groot is dat het heus wel weer zal lukken.

Maar geweldig om een meisje te krijgen... ook echt heel erg leuk hoor... heel anders, maar zo mooi!

xx

HOERA!! Ronde 5 is onze geluksronde. 2 dagen geleden positief getest... op mijn NOD... ik had al een sterk vermoeden. Wel een lichte test nog, maar ze zeggen een streep is een streep. Hij staat er, dat is een feit. Kan m niet ontkennen. Durf ook niet nog eens te testen, bang voor een negatieve uitslag... raar hè? Ben ook zo'n contolefreak, misschien moet ik gewoon helemaal niet meer testen en de confrontatie eens aan moet gaan door het los te laten. Dat ik misschien ook gewoon nu er vanuit moet gaan dat het allemaal wel goed komt. Het voelt wel goed. Weinig klachten, soms wat gevoelige borsten en wat pijnlijke tepels... maar voor de rest nog niks. Beetje vroeg ook natuurlijk!

Begin augustus uitgerekent!

Zeer gelukkig met dit nieuws, al vind ik het allemaal nog zo onwerkelijk en spannend.

Liefs

Helaas is het fout gegaan. Nu bloedverlies en een negatieve test... kan maar 1 ding betekenen. Foute boel, jammer. Ben heel erg verdrietig maar hoop snel weer positief nieuws te hebben.

Ha Bloempje,

Lees nu allebei je berichtjes. Wat jammer dat het fout is gegaan :-( Hopelijk is het de volgende keer snel raak! Je bent nu al een keer zwanger geweest, ik heb dan zomaar een beetje het idee dat je lichaam er weer op is 'ingesteld' en het sneller weer oppakt (maar misschien slaat dat ook wel helemaal nergens op hoor ;-))

Toch grappig dat jullie voor een derde gaan. Ik kan me nog goed je worstelingen in het eerste jaar met Sven herinneren :)
Ook al weet ik vrijwel zeker dat wij nooit voor een derde kindje zullen gaan; toch is het leuk te lezen dat andere mensen dat wel doen, want het bevestigd eens te meer dat je die lastige eerste periode toch ook snel weer vergeet.

Veel plezier morgen met pakjesavond met je gezinnetje! Voor ons wordt het de laatste keer met z'n drietjes... Ook wel speciaal.

Liefs, 10e

Terug
Bovenaan