Zwanger??

A

Anoniem

Guest
Ik heb even een vraagje...

Wij zijn eind september gestopt met de pil, werd deze keer niet ongesteld, iets wat altijd wel is gebeurd. Heb vorige week al een test gedaan maar die was negatief. Nu heb ik al een aantal dagen last van mn onderbuik. Het steekt aan beide kanten en in het midden van mn onderbuik, net als een soort spierpijn, en als ik hoest voel ik het over mn hele buik.
Zou ik zwanger kunnen zijn??
En wanneer kan ik dan het beste nog een keer een test doen??

Ik herken het namelijk niet van mn eerste zwangerschap...
Wie kan mij helpen

Ben je al lang overtijd?
Ben je al ongesteld geworden nadat je gestopt bent met anticonceptie?

Nadat we zijn gestopt met anticonceptie ben ik nog niet echt ongesteld geweest. Ik ben op vrijdag gestopt en werd altijd op maandag ongesteld en flink zeg maar. Nu waren het 3 druppels bij wijze van en dat was het. Hierna ben ik ook nog niet ongesteld geweest, zou nu 2 weken overtijd zijn dan.
Maar het lijkt me zo sterk dat ik nu al zwanger zou kunnen zijn... Begin alleen zo te twijfelen omdat mijn ongesteldheid altijd flink is geweest en nu zeg maar uit is gebleven...
En nu beginnen de steken/krampen ook erger te worden, maar het voelt dan weer niet alsof ik ongesteld moet worden... Beetje dubbel allemaal...

Bandenpijn herken ik wel van de keren dat het bij mij raak was. Vooral bij niezen en plotselinge bewegingen heb ik er dan last van. Helaas is de enige manier om een beetje zekerheid te krijgen nog een keer testen... Je zal niet de eerste zijn die in één keer zwanger werd, maar als je eind september pas bent gestopt, dan heb je wel een heeeeeule korte cyclus gehad volgens mij.

Heb zondag morgen nog een test gedaan en die gaf ook negatief aan. Vond het zelf anders ook wel heel snel gaan. Maar kreeg het idee meer omdat mn ongesteldheid niet kwam na de laatste pil en omdat ik nu allemaal last heb van mn buik...
Misschien zijn mn gedachten er al te veel mee bezig en wil ik het te graag... (wat ook wel zo is ;) )
We wachten het gewoon af...

Kan ook zijn dat je lichaam nog niet op regel is sommige slaan gewoon een maand over als ze net gestopt zijn met de pil.
hopelijk heb je snel duidelijkheid want dit onzekere is niet leuk

de buikpijn is nu ook weer weg, dus denk dat mn lichaam gewoon aan het afkicken is van de pil. We bekijken het gewoon per maand.

Terug
Bovenaan