zwanger ?

Hi !

Ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil vanwege de hormonen.

Nu doen mijn vriend en ik "het" netjes met de condoom. Ik ben voor het laatste op 7 maart ongesteld geworden en heb na mijn weten gewoon een cyclus van 28 dagen. Wij hebben +/- een week na 7 maart paar keer seks gehad. Nu moet ik deze week weer ingesteld worden maar al 2 dagen onwijze hoofdpijn , moe&futloos en een vage duizeligheid. Ik ben sinds vandaag nogsteeds niet ongesteld  ( normaal begin van de week al ) maar wel al paar dagen menstruatie pijn , wel anders als de "normale" menstruatie pijn. Ook pijn in lage onderrug en steken in zijkanten buik. Ik heb al een zwangerschapstest, waarschijnlijk te vroeg en ook deze negatief. Wat moet ik hiervan denken ? Iemand Het zelfde ervaren? Kindje niet gepland maar zou zeker mogelijk kunnen zijn. Wanneer weer opnieuw testen , zou het te vroeg kunnen zijn ? Vriendelijke groet June
 
Heey heey ik ben zelf ook sinds januari gestopt met de pil ook om medische redenen.  Eerste keer was ik ruim 14 dagen overtijd maar dit is normaal. Het kan zelfs zo zijn dat je een maand overslaat. Ik ben zelf nu zwanger en heb een test gedaan bij 4 dagen over tijd een heel licht streepje (Kruidvat test). Geloofde het zelf bijna niet dus heb daarna een clearbleu gedaan en die zei duidelijk  zwanger.  Als je het altijd veilig hebt gedaan en de condooms niet lek waren kan het bijna niet.



Groetjes melanie
 
Hoihoii

Als je stopt met de pil, moet je lichaam eerst weer aan wennen om haar ding te doen. Het kan zo zijn dat je een maand overslaat of eerste tijd erg onregelmatig ongesteld word, terwijl voor dat je aan de pil ging strikt kon bijhouden wanneer je ongesteld moest worden. Ik denk dat rugpijn e.d. ook daarmee te maken heeft. Toen ik stopte met de pil, had ik ineens andere bijwerkingen bij mn menstruatie als daarvoor. Ik zal me nog niet teveel zorgen maken, daardoor kan het ook nog weer langer uitblijven.

Groetjes, Karin
 
Terug
Bovenaan