Zwanger?

Na een miskraam vorig jaar duurde het een tijd voor mijn cyclus weer op gang was. Sinds een maand of 3/4 is mijn cyclus weer stabiel en kan ik nu zeggen dat ik 10-06 ongesteld moest worden, maar dat dat niet gebeurd is. 10-06 heb ik een CB plus test gedaan en ik wist zeker dat ik 'iets' zag dus heb ik hem uit elkaar gehaald. Er was 'iets' zichtbaar. Nu heb ik vanochtend, 2dgn later, een nieuwe CB plus test gedaan en binnen de afleestijd ontstond er een hele lichte streep, wel ongeveer even breed en geen penstreepje (je moet echt wel goed kijken). Wie heeft er ervaring met een heel lichte streep bij overtijd en was toch zwanger? Door mijn miskraam vind ik het erg spannend!

Hallo,

Ik wil toch graag mijn verhaal even kwijt..

Ik kwam er begin augustus achter dat ik zwanger was. Helaas heeft dit niet lang mogen duren en kreeg ik bij de 10 weken echo te horen dat het kindje niet meer in leven was. Dit was de eerste week van september.

Hierna rond 18 september een miskraam opgewekt met tabletten, heel heftig geweest. Weekje later een testje gedaan deze was negatief.

Ik voelde me wel weer langzaam aan 'opknappen' en ook niet meer spugen.

Na de miskraam weer onveilig gevreeen met mijn vriend omdat de kinderwens erg groot is bij beide. Sinds dat moment voel ik al dat ik iets anders aan mezelf merk en het gewoon zeker weet.

Ik ben slecht en niet aan het eten geweest, enorm moe, hoofdpijn, en afgelopen week veel buikpijnen gehad. Ook ben ik weer meer aan het spugen en een menstruatie zet nog niet door in ieder geval..

de testjes blijven negatief, en het frustreert enorm deze twijfel en onzekerheid.. Door het slechte eten de afgelopen weken na de miskraam (gewoon helemaal geen trek) ben ik 2 kilo afgevallen, maar mijn buik en borsten worden wel steeds vorser.

Ik merk de 'zwangerschapstrekjes' gewoon van mijn vorige zwangerschap. Ik ben nu alleen in de avonden af en toe enorm hyper en druk, heel vrolijk en blij geregeld en voel gewoon dat het zo is.

Ik weet het alleen niet zeker en ik wil mezelf niet blij maken met iets wat misschien niet zo is..

Ga toch morgen maar even de gyn bellen om nogmaals te laten kijken hoe het nu zit daar.

Zijn er mensen die dit herkennen, of die tips hebben in deze situatie?
Dat zou ik erg fijn vinden, misschien stelt het me een beetje gerust.

Gr.

Hé hallo...

Je hebt een enigszins herkenbaar verhaal voor mij. Ik was in juli zwanger, ondanks spiraaltje. Maar t was wel heel welkom. Na 6 weken een miskraam en mijn lijf ruimde alles netjes zelf op. Cyclus kwam gelukkig weer meteen op gang. Ik wist dezr maand ook zeker weer dezelfde symptomen te herkennen. Zoals in juli heb k na 5 dagen overtijd een héél lichte streepje. Vandaag weer een wat duidelijker streepje. Zo fijn!

Ook al ken je je lichaam nog zo goed, je wil gewoon die 100% zekerheid van een test. K snap t helemaal.

Hoeveel dagen ben je overtijd? Heel veel succes en gyna gewoon bellen als je vragen hebt!

Hallo, dank je wel voor je reactie!

Geeft toch ook weer een beetje positievere hoop!

Ik zou ongeveer nu deze week wel weer ong. moeten worden.
Het lastige is dat ik ook pcos heb en dus nooit echt duidelijkheid heb wanneer mijn menstruatie komt en of deze wel komt.

Vanmorgen even gebeld met de gyn. en mag morgen middag al langskomen om toch even te kijken waarom ik me zo voel en of het misschien wel mijn cyclus is die rommelt of dat ze toch iets anders merkt! Hoop het echt!

Gr.

Terug
Bovenaan