G Gebruiker10365838 feb 5, 2022 #1 Zwangerbox aan gevraagd. Helaas nog steeds niks gehad. Wie kan mij helpen?
R Roze Wolkje feb 5, 2022 #3 Bij de meeste boxen krijg je pas bij een bepaald aantal weken zwangerschap een afhaalbon in je mail, waarna je hem bij de winkel kan ophalen.
Bij de meeste boxen krijg je pas bij een bepaald aantal weken zwangerschap een afhaalbon in je mail, waarna je hem bij de winkel kan ophalen.
G Gebruiker10357216 feb 5, 2022 #4 De blije doos en de zwangerbox van ouders van nu kon ik pas rond 13 weken ophalen. Heb je ook geen mail gehad met wanneer je ze waar kunt halen?
De blije doos en de zwangerbox van ouders van nu kon ik pas rond 13 weken ophalen. Heb je ook geen mail gehad met wanneer je ze waar kunt halen?
K Kellie jun 4, 2022 #5 Hier precies zo niks in spam. Al 3 mailtjes verstuurd en gebeld de superviser zou het oplossen maar ik hoor niks meer. @oudersvannu wat nu?
Hier precies zo niks in spam. Al 3 mailtjes verstuurd en gebeld de superviser zou het oplossen maar ik hoor niks meer. @oudersvannu wat nu?