zwangerdoos etos.

A

Anoniem

Guest
ik heb zo straks de zwangerdoos van etos op gehaalt en nu moet ik zeggen dat hij wel zwaar tegenvalt.

heeeeeeeeeel veeeel papier en bladwerk.1 potje voor de irritatie van baby's billetjes,pakje zwitsal billendoekjes en zo'n houder om die billendoekjes in te doen.dat was het.

vind het wel jammer maar gelukkig krijg je het voor niks.

groetjes esther27

Ja het is niet veel soeps he.
2 jaar terug was hij veel beter gevuld. En de nieuwe dozen van de etos schijnen ook beter te zijn. Ik had ook alleen veel bladen en kortingsbonnen die over de datum waren.
Maar ja een gegevn paard mag je niet in de...........................

Groetjes Lillian

ja inderdaad,alle bladeren en bonnen waren over de datum heen.nog van vorig jaar oktober enzo...maar inderdaad een gegeven paard..........

groetjes esther.

viel echt tegen........hadden jullie een box voor het eerste kind of het tweede..
Ik hoorde dat in het pakket voor het eerste kind meer zit......ik had dus pakket 2.
Weet niet of dat zo is....anders moet iedereen in het vervolg maar eerste kind invullen.

Nee een gegeven paard mag je niet......................maar het eerste pakket was toch echt leuker........

nou dit is voor mijn eerste,want ik ben ook zwanger van het eerste kindje.
dus ook de eerste doos.
zoals je al kan lezen zat dat er alleen maar in.
dus nou niet bepaald een mooiere doos .

maar goed,kan er niks aan veranderen.
ben wel weer blij met de billendoekjes en houder.

Hoi Hoi,

Je moet gewoon de felicitas opbellen en zeggen dat de inhoud van de doos over de datum was en tegen viel. Want heel veel filalen van de etos verstrekken nog steeds oude dozen.
Ik heb ook geklaagd en toen werd er een paar weken later een doos bij me thuis bezorgd die wel op datum was.

groetjes aafje

Ik heb enige tijd geleden de etos door mogen ophalen en had dezelfde inhoud. Ik had wel een nieuwe doos (op de zijkant van de door staat de datum tot wanneer die uitgedeelt mag worden.) Moest namelijk nog terugkomen omdat ze geen dozen meer hadden.

Dit was bij mij juni 2006 en de tijdschriften etc. waren van vorig jaar, wel zat overal een sticker op dat het een proefexemplaar was en dat aanbiedingen etc. niet meer geldig konden zijn.

Blijkbaar zijn er niet meer zoveel leveranciers van babyproducten die willen meewerken aan dit soort dozen.

Ik heb begrepen dat de doos van prenatal meer inhoud heeft, we wachten het gewoon af, zoals al gezegd een gegeven paard mag je niet........

Groetjes Tebbe

Terug
Bovenaan