Zwangerdozen

Hoihoi!

hebben jullie al de nodige zwanger-kadodozen opgehaald? Wat vinden jullie ervan?
Ik heb nu de doos van Kruidvat (3x niks, ze schijnen 'em nu vernieuwd te hebben, maar ik had nog een oude) en die van Etos (Jonge Gezinnen/Felicitas). Die was wel leuk, met leuke gratis dingetjes en een bergje magazines.
Ik ben benieuwd of de doos van Babydump de moeite waard is? En die van Prenatal; die heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap gemist...

Afijn, ik heb best wel zo'n zwangerdozen-tic; gratis spullen!!!

Jacoline.

Hoi Jacoline,

De babydoos van de kruitvat is inderdaad niks, ik heb hem dit keer niet eens aangevraagd.
Die van de babydump is zeker de moeite waard. Er zitten tuitbekertjes in , knuffel, rompertje, slabbetje een speentje en nog wat dingen.
Die van de prenatal was vorige keer ook leuk, ik heb hem dit keer nog niet gekregen volgens mij kun je hem vanaf 7 maand ophalen.

Groetjes Sabine 20w6d

Heeey

Ik heb 1 doos twee keer, met als die tijdschriften van bij de DA en via deze site. Maar die van de babydump, die moet je zelf gaan ophalen toch???

Kweenie zo goed waar je dat allemaal moet aanvragen??? Ik wil ze wel!! (hebben hebben hebben hahhaa)

Gr.

Ik heb de doos van Etos vorige week opgehaald. Het enige wat ik praktisch vond van wat er in zat waren de zwitsal billendoekjes en de bijpassende bewaardoos. Er zatten nog 2 luiers in, heel veel informatie/reclame. Maar ik vind het toch erg leuk om die dozen te ontvangen. Het maakt je zwangerschap weer realistischer!

Terug
Bovenaan