Zwangerdozen

Hoi allemaal,

heeft er iemand ervaring met bepaalde zwangerdozen/babydozen??

Zelf heb ik met Laura die van Prenatal, Etos (Felicitas) en Kruidvat gehaald. Nu heb ik me er ook weer voor opgegeven.

Heeft iemand ervaring met dozen in supermarkten?? Jan Linders en Plus heb ik gevonden. Doen er ook nog andere supermarkten mee? Je moet dan wel een geboortekaartjes sturen of afgeven, maar ik zit er eigenlijk niet op te wachten dat iedereen dan mijn gegevens zo open en bloot kan lezen.

Ook kun je nog een doos aanvragen via een felicitatiedienst? Heeft iemand daar ervaring mee?? Of misschien nog andere dozen die je aan kunt vragen?

Een hoop vragen, maar ik ben heel erg benieuwd naar jullie ideeën!!!!!

Ik heb er maar 2 aangevraagd, die van felicitas, ik vond die tegenvallen en die van prenatal, maar die heb ik niet gehaald en heb geen bewijsje meer. Voor de rest doe ik het niet, het is vaak meer dingen waar je neits aan hebt dan wel, maar dat is mijn mening. En misschien scheelt dat ook bij een 1e of bij 2e of meer kinderen. Bij onze dochter heb ik ook neit veel ervan gebruikt.

Kruidvat..die ken ik niet..
Heb nu die van de etos en die vond ik best leuk. Nu nog wachten op die van prenetal.

Ik denk dat ik het ook bij die houd aangezien je ook bij elke reclame erbij krijgt en die blijft komen.

Kruidvat heeft ze niet meer geloof ik... Ik heb nog niks gehoord van die van Prenatal. Van etos ( felicitas) vond ik wel leuk.

Zag dat het flesje van Avent van heel ander materiaal gemaakt is dan voorheen, veel zachter plastic... Vroeg me af of dat wel makkelijk schoon te houden is.. Het is vast een verbetering, maar t is me nog niet helemaal duidelik wat deze verbetering is... Iemand een idee?

Ik was laatst de baby-dump hier kun je online een folder aanvragen en hieraan vast zit een afhaalbon voor een cadeaubox. Er zaten leuke en nuttige dingen in o.à een kortingsbon van €5,00, 2 tuitbekers...en de rest moet toch een beetje een verassing blijven! Het is natuurlijk altijd leuk om iets te krijgen ;-)

ok die vanbybydump ken ik niet van de etos vond ik wel leuk van prenental kryg je hem in de 7e maand by ons kun je de geboortekaartje by de c1000 inleveren wil ik nu wel doen de vorige keer by m,n zoon waren de kaartjes ook op die moet ook leuk zyn

die van de etos heb ik ook al vond het erg leuk om uit te paken.
Van de prenatal nog niets gehoord. Kruitvat ken ik ook niet en bij ons bij de c1000 moet je idd je geboortekaartje inleveren dus die duurt nog even.
Heb bij de verloskundige ook een gele zwitsal tas gekregen met van alles erin.

we wachten rustig af op de pakketen die gaan komen.

Terug
Bovenaan