Zwangere buiken parade !!! (foto's)

Hallo mama's,

Naar aanleiding van verschillende topics misschien leuk om hier alle foto's van de (toen nog) mooie zwangere buiken te showen..

--------------

Hier twee foto's van mijn "kogel"..     Ik was hier 34,5 week zwanger toen ik mijn buik heb laten beschilderen. Op mijn buik is de achtergrond het geboortekaartje van Kay en de baby die erop is geschilderd heb ik zo laten schilderen hoe Kay altijd in mijn buik lag. Ik was daar inmiddels al 20 kilo aangekomen en nu valt het me pas op wat ik toen een dikke ronde kop had! haha.. Ach ja.. Nu geen ronde kop meer maar bijna kaal hihi..  

(Hier met de handen van mij en mijn vriend...)

Ben erg benieuwd naar de buiken van jullie!

Groetjes,

Esmé mv Kay

Ow,.. enne... Dit was Kay zijn kaartje!

Ohh  Esmé wat ontzettend mooi zeg!!!
Mooie buik hoor!!! Ik heb helaas geen digitale foto's van mijn buik, ja ik weet het superouderwets. Wel jammer want hij was enorm.
Ook een leuk kaartje, misschien als ik door heb hoe ik foto's op de laptop moet zetten dat ik die van Linde een keer kan laten zien.
groetjes Danielle

Hoi,

Esme, wat een leuke foto's zeg,( ik heb ze al eens eerder gezien, klopt dat  ?  )  ik zal er ook 1 van mijn "toeter" plaatsen..
Hier ben ik 32 weken zwanger.

Yenna was toen echt helemaal gek op m'n buik...

Groetjes Marina.

Wauw esmeeke wat een mooie schildering. Echt heel gaaf. Ook een leuk kaartje trouwens.

Hier een foto van mijn dikke buik. Ik was hier 37 weken zwanger. 11 dagen voor Jamie werd geboren.

Groetjes Natasja mv Jamie

Ja leuk!!
Ik sta wel al in een andere topic, maar doe toch weer mee.
Enne....(oh shit, naam vergeten) ik die pyama met die pink panther ook!!!
Enne2...heeeeeeeeeele mooie buikschildering. Ik had hem al eens gezien, maar hij is echt waanzinnig!

Nou goed, hier mijn toeter

Hier was ik 35 weken zwanger

Liefs Annet

Terug
Bovenaan