Zwangere clomid gebruiksters

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Bij deze het nieuwe topic en ik hoop dat de andere meiden ons snel zullen volgen en nieuwe meiden zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Naam   Leeftijd Uitgerekende datum           Echo                     Afspraak verloskundige

Flora         27                 09-04-2009                           26-09-08                  

groetjes Flora            

hoi hoi,

Naam   Leeftijd Uitgerekende datum           Echo                     Afspraak verloskundige

Flora         27                 09-04-2009                           26-09-08                            

Russell   26                 02-05-2009                          29-09-2008             15-10-2008

Groetjes Russell

Flora         27                 09-04-2009                           26-09-2008           8-10-2008                        

Russell   26                 02-05-2009                          29-09-2008                   15-10-2008

@Russell: wat vervelend dat je zo misselijk bent dat je niet kunt werken. Zo erg is het bij mij gelukkig niet. Ik ben nu een week of 6 wel continu misselijk maar hoef niet over te geven. Ik merk ook dat het wat beter gaat als ik afleiding heb, dus ik ga graag naar mijn werk. Warme maaltijden gaat nog steeds niet, ik eet dus voornamelijk brood en veel fruit dat houd ik wel binnen. Wat bij mij ook goed helpt is een olvarit potje fruit. Ik was aan het oppassen bij vrienden en die hebben een kleine van 7 maanden en die at haar fruit niet op. Dus ik de laatste paar happen genomen en ik vond het helemaal lekker, stom he. Is super licht verteerbaar en je krijgt toch wat vitamines extra binnen.

groetjes Flora

Hi meiden

Hoe is het met iedereen?? Hier alles prima. Nu 12 weken en vermoeidheid lijkt iets minder te worden. Ben nog wel heel erg misselijk maar ik heb nu toch hoop dat dat ook een beetje minder gaat worden.
Vandaag mijn vriend zijn verjaardag vieren met vrienden en fam. We gaan het hen nu ook allemaal vertellen, erg leuk!
Vrijdag ook weer echo daar verheug ik me echt op. Nu kunnen we het kleine mensje eindelijk echt zien want de eerste keer was het alleen hartje met bewegend stipje!

groetjes Flora

Hoi Flora,

Nou ik heb waarschijnlijk een buikgriep gehad want ben helemaal van de misselijkheid en het overgeven af. Ik voel me goed. Wel wat last van vermoeidheid maar ja dat hoort erbij.  

Van harte nog met de verjaardag van je vriend. Iedereen enthousiast over jullie zwangerschap?

Heel veel plezier met de echo vrijdag.

Groetjes Russell

Hi

Wat fijn dat de misselijkheid bij jou weer over is. Ik ben nu bijna dertien weken en ik blijf misselijk. Maar gister echo gehad en dat maakt alles goed. Ukje is nu 12 cm en was helemaal in orde, maag en blaas waren gevuld en hij/zij was lekker aan het rond springen. Echt een super ervaring!
Gister ook de kinderwagen besteld. Beetje vroeg maar er was 20 % korting bij de prenatal en dat scheelt wel erg veel. We hebben gekozen voor de mutsy 4 rider lightweight in het antraciet. Mooie degelijke wagen die erg hoog kan want mijn vriend is erg lang. Gelijk alle assecoires erbij besteld dus eind van het jaar zijn we helemaal voorzien. Vandaag ook de maxi cosi gehaald (daar was vandaag 25% korting op) dus die staat alvast op de toekomstige babykamer!

groetjes Flora

Flora         27                 09-04-2009                                                                       4-11-2008                        

Russell   26                 02-05-2009                          29-09-2008                   15-10-2008

Zo lijstje weer even aangepast. Moet nog een afspraak maken voor 20 weken echo. Ik hoop dat de andere zwangeren zich ook snel aansluiten.

groetjes Flora

Terug
Bovenaan