zwangere dames...vertel vertel

A

Anoniem

Guest
Ben even nieuwsgierig hoe het gaat met de bolle buikjes in ons midden. Dan bedoel ik dus de dames die 'legaal'' een bol buikje hebben..
Hoever zijn jullie? Hoe gaat het met de kwaaltjes? Lukt het een beetje met de andere kleine erbij?  Doen jullie dingen nu anders dan bij de vorige zwangerschap?
Liefs Nelleke

Hier nog een aagje............. En iemand al een buikfoto? Altijd leuk!

Hoi nieuwsgierige dames ( hihihihi),

Ik wil dolgraag een foto plaatsen van mijn bolle buikje en mijn kleine mannetje, maar bij mij doet die stomme hyves het nooit. Die stomme knip en plakknop is verdwenen op de een of andere manier!

Je leest wel, met die sterk wisselende stemmingen zit het wel goed, hahahahha.
Ja hoor gaat sinds een paar weken weer prima met mij. De kleine groeit volgens mij goed en schopt op dit moment lekker tegen mijn buik! Dit is zo heerlijk, maar dat vonden jullie vast ook wel.
Ook kom ik eindelijk wat aan. Ik was 7 kg afgevallen en nu ben ik toch een halve kg gegroeid.
Zwanger zijn met een ukkie is soms best zwaar, je tilt je natuurlijk suf met je kleine en aan het eind van de dag en helemaal aan het eind van de week voel ik dat goed aan mijn buik en heupen, maar ikvind dat ik niet mag klagen. Ik vind het helemaal geweldig om weer zwanger te zijn en geniet er erg van! Maar het is wel anders dan de eerste keer, de tijd gaat veel vlugger.!

Ik ben ook heel benieuwd naar de andere zwangere dames!

Groetjes Hanneke die alweer 18 weken zwanger is!

Hallo dames,

Nou een legaal buikie heb ik zeker, ben nu 14 weken zwanger maar mijn eigen broeken kan ik niet meer aan.
Hier gelukkig geen kwaaltjes echt helemaal niets alleen een buik.
Gelukkig ook nog niet zoveel aangekomen 1,5 kilo dus gaat goed.
Ik doe eigenlijk de zwangerschap er een beetje bij. 7 mei mag ik weer naar de verloskundige en kan ik weer naar het hartje luisteren.
Aan de ene kant lastig dat ik echt helemaal nergens last van heb, dan ga je zo twijfelen zit het wel goed enzv. Aan de andere kant is het natuurlijk heerlijk.
Ik ben benieuwd bij de andere dames hoe het gaat.

Groetjes,

Lilian

Hoi Hanneke, je mag je foto's ook naar mij mailen hoor, dan plaats ik ze hier voor je (mijn knip en plak knop doet het nog wel!)
phira80@hotmail.com

Terug
Bovenaan