Zwangere dames: wanneer is jullie UD?

hey,

de mijne is 5 mei.. bevrijdingsdag:p.. haha.. maar kans is klein dat ik dat ga halen,, yuri is met 37w 3 dagen gehaald..en ga vanaf nu ook weer na t ziekenhuis onder controle omdat de kleine redelijk groot is..
ben nu 28 weken.. dus we gaan weer aftellen..

liefs!

ik ben 4 juni uitgerekend, nu dus ruim 25 weken alweer. het gaat me allemaal veel te snel! Maar wat een genieten weer, ik wil altijd wel zwanger zijn! Ook nu groeit er een klein druktemakertje in mijn buik, ik voel m (of haar, we weten niet wat het is) echt heel veel bewegen, heerlijk!
Verder voel ik me ook nog steeds super gelukkig, ik had verwacht dat het nu wat zwaarder zou zijn omdat het de tweede is, en natuurlijk ook redelijk snel. Maar tot nu toe gelukkig nog niet! Tuurlijk heb ik wel eens een mindere dag, maar dan geef ik daar aan toe en dan gaat het de volgende dag weer beter!

Hoi hoi,

wij hebben m laten staan op 22 juli (al lijk ik een week verder te zijn...) Ik ben dus nu 19 weken zwanger. Gaat hier inderdaad ook heel erg snel. Op zich gaat het prima, al ben ik nog wel steeds heel erg moe. Ook zit het nu allemaal even tegen (zie ander topic, maar dat zal ook wel alleaal los lopen...

liefs Natasja

Nou dames, dan zijn jullie al ver zeg! Ik was even verbaasd om 3 reacties te zien: dacht dat er maar 2 dames weer zwanger waren! Helemaal in de war...hihi!

Ik vind het knap van jullie hoor. Ik weet hoe druk het nu is en hoe moe ik was tijdens de zwangerschap. (en zelfs nu nog veel moe...) Dus RESPECT!
Weten jullie all 3 niet of jullie een jongen of meisje krijgen?

hey,

wij weten wel wat het word.. ma houden dat nog even voor ons.. :D

en die moeheid is sinds gister opeens toegeslagen.. jeetjeeee.. de man met de hamer.. slaap 12-13 uur per nacht (als het even kan) en in de weekenden overdag ook nog n paar uurtjes.

30 weken en 2 dagen nu.. dus aftellen! en mn kleine man is ook nog eens over 3,5 week jarig! wat gaat de tijd snel!

Terug
Bovenaan