A Anoniem Guest aug 6, 2008 #1 Wie heeft er zin te kletsen op MSN.... babyverhalen.....adviezen vragen etc... Altijd leuk een kletspraatje
Wie heeft er zin te kletsen op MSN.... babyverhalen.....adviezen vragen etc... Altijd leuk een kletspraatje
A Anoniem Guest aug 13, 2008 #2 Hoi Seda27, Lijkt mijn leuk hoe gaan we het aanpakken? Wendy 2e zwangerschap 18 weken en 3 dagen.
A Anoniem Guest aug 14, 2008 #3 Hmzz... goede vraag hahah. jammer dat je geen prive bericht kan sturen hier. Heb je hyves?
A Anoniem Guest aug 17, 2008 #4 quote: seda27 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 17:10:18&apos); Wie heeft er zin te kletsen op MSN.... babyverhalen.....adviezen vragen etc... Altijd leuk een kletspraatje Haaii, Lijkt me leuk!! dit is mijn msn Kimberly.visser@gmail.com Als je zin heb mag je mij toevoegen op je msn groetjes liefst kim
quote: seda27 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2008 17:10:18&apos); Wie heeft er zin te kletsen op MSN.... babyverhalen.....adviezen vragen etc... Altijd leuk een kletspraatje Haaii, Lijkt me leuk!! dit is mijn msn Kimberly.visser@gmail.com Als je zin heb mag je mij toevoegen op je msn groetjes liefst kim