Hoi! mijn naam is Sarah Oldenhage (18), eerstejaars studente aan de Verloskunde Academie Amsterdam. Voor mijn doorlopende stage ben ik opzoek naar een zwangere (en haar partner) die het leuk vindt/vinden om mij mee te laten kijken gedurende de zwangerschap.
Ik zoek naar een zwangere die begin oktober 12-16 weken zwanger is en in de omgeving van de Haarlemmermeer woont. Het is de bedoeling dat ik de zwangerschap ervaar vanuit cliënt-perspectief. Zo zou ik graag mee willen kijken met bv. echo's/controles/cursussen etc. Daarnaast neem ik ook graag een aantal interviews af gedurende en na de zwangerschap. Bent u de gene die ik zoek en wilt u mij als verloskundige in opleiding verder helpen
Dan leg ik graag contact voor evt verdere informatie en vragen!
Email: 693521@student.inholland.nl
Whatsapp: 31+ 06 486 777 02
Ik zoek naar een zwangere die begin oktober 12-16 weken zwanger is en in de omgeving van de Haarlemmermeer woont. Het is de bedoeling dat ik de zwangerschap ervaar vanuit cliënt-perspectief. Zo zou ik graag mee willen kijken met bv. echo's/controles/cursussen etc. Daarnaast neem ik ook graag een aantal interviews af gedurende en na de zwangerschap. Bent u de gene die ik zoek en wilt u mij als verloskundige in opleiding verder helpen
Dan leg ik graag contact voor evt verdere informatie en vragen!
Email: 693521@student.inholland.nl
Whatsapp: 31+ 06 486 777 02