ZWANGERE MEIDEN VAN HET JULI NOD LIJSTJE !!!

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben ci lo  

ik heb een zoon van 6
een dochter van 3
een dochter van 1

en nu ben ik zwanger      van de 4e !!!
daar ben ik gisteren achter gekomen.
ben super blij.

het leek me wel leuk om verder te kletsen met de andere meiden die ook zwanger zijn en op het nod lijstje van juli hebben gestaan.
maar alle andere zwangeren zijn ook van harte welkom om mee te kletsen.

liefs ci lo

Hoi Ci Lo,

Leuk een nieuwe topic voor ons zwangeren groepje..
Maar eeuh kunnen we dan niet beter naar het zwanger zijn forum??

liefs
Isa

hai isa
hoe kom je daar dan?
en heb je mijn berichtje nog gelezen over de miskraam?
ik ga zo iedereen bellen.
liefs ci lo...

He meid,
ja heb je berichtje gelezen... ik kreeg het er benauwd van.. ik hoop gewoon zo dat alles goed blijft gaan... he ik ben er gewoon wat emotioneel van. Ik kan er niets aan doen.
Ik wil er nu opeens ook niets meer van lezen of zien van een miskraam. Was wel goed dat je het even beschreef, maar ondertussen werd ik ook gelijk bang van.
Het lijkt me echt heel heftig wat je beschreef. Niet meer aan denken isa...

Het zwanger zijn forum staat bij forum/zwanger/zwanger zijn. (staat onder zwanger worden)

Ik zit inmiddels allemaal liedjes te luisteren van woezel en pip met een traan in mn oog. Ongelofelijk.. ik heb deze liedjes en site zo vaak bekeken en geluisterd met het idee ooh heerlijk als ik straks zwanger ben kan ik hier allerlei dingen van kopen.. en dan opeens is het zover.. maar durf het nu nog niet... denk dat ik me helemaal leeg koop na de eerste echo.

liefs

hai isa
niet denken aan vervelende dingen doe ik ook niet.
maar omdat jij het vroeg heb ik het maar verteld is voor mij zelf ook niet goed.

ik heb net de vk gebeld
en heb intake gesprek op 12 aug
en de eerste echo op 8 sept

jaaaa gaaf he maar het duurt nog even.
mijn ha was met vakantie dus die bel ik volgende week wel.
en de apotheek heb ik ook gebeld en doorgegeven dat ik zw ben.

liefs ci lo     ik ga me even douchen.

Hey Ci Lo,

Ik dacht kom ook ff hier kletsen. Jeetje wat werd ik bang van je verhaal over de miskraam...Ik weet van nog iemand anders dat de buikpijn indd zo heftig is dat je ff niet meer kan lopen enzo..Maar vannacht werd ik ook wakker van heftige buikpijn ik kroop helemaal in elkaar  Na een tijdje begonnen mijn darmen als een gek te borrelen en ik moest vanmorgen dan ook hard rennen naar de wc  denk dat het chinese eten van gister ff niet zo goed viel, daar ga ik dan maar eens vanuit. Maar jezus wat ben ik nu bang...Net als Isa zegt wil ik niet teveel meer lezen of horen over miskramen! Mja daar ben ik ook zelf bij...Ik spring een gat in de lucht als alles goed is op mijn echo volgende week donderdag!! Tot die tijd probeer ik mezelf maar niet gek te maken!

Liefs

hai brasilgirl
ja dat van die miskraam had ik normaal nooit zo uitgebreid vertelt maar isa vroeg me hoe dat was gegaan. dus heb ik het maar vertelt maar dat doe ik ook niet weer want dat is ook niet goed voor me zelf. ik wil graag positief denken.

trouwens mij werd altijd aangeraden om geen chinees te eten toen ik zwanger was van de andere kindjes.
omdat die chinezen niet zo hygienisch zijn.
liefs ci lo...

Terug
Bovenaan