zwangere sam

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

ik dacht ik maak maar weer even een nieuwe want vorige werd zo lang!!

Heel lief hoor, dat je nog steeds met mij meeleeft... Zou me ook kunnen voorstellen dat je daar veel te blij voor bent. Maarre, nou niet meteen stoppen he??

Mijn laatste ongi was op 11 juli. Moet dus sowieso nog even wachten. Wou alleen dat ik wist hoe lang!!!!!!
Heb je al gekeken op het zwangerforum?? En zo ja, is het daar ook een beetje leuk??
Eigenlijk wel leuk voor jou, jij kan je verslaving nu op twee forums uitleven. Ik heb net een paar berichtjes geschreven voor een beetje hulp. Ben benieuwd of het wat oplevert...

liefs Annet

Goed idee van je Annetje!

Wat is je gemiddelde cyclus ook alweer?? Maar kans is dus groot dat eisprong is geweest, zit je nu op dag 23.
Maar goed ik heb hiervoor ook gehad dat mijn cyclus zo van de leg was dat ik op 45 uitkwam en rond dag 32 eisprong heb gehad... Dus zou zeker door blijven klussen!!! Heb je het ook regelmatig gedaan in andere weken??

Wie weet helpt dat maansteentje al heel goed!!!! Zou het wel heel tof vinden!!!

Ga vandaag beetje op tijd naar bed, morgen nog dagje werken en donderdag lekker vrij! Nu komt mijn moeder morgen slapen dus moet zorgen dat ik alles zo op ruim.. Zwangerschapscreme, mijn dagboekje, de positieve test!! (heb ik nagellak op staafje gedaan (doorzichtige) en dan blijft het kruisje staan, leuk voor later!!)
Heb alleen klein beetje vermoeden dat ze het weet... Maar ik ontken alles, ze zal er ook zeker niet zelf naar vragen hoor!
Nee volgende week zaterdag gaan we het mooi aan ze vertellen en aan mijn schoonouders  , op zich is het dan nog best vroeg: net geen 7 weken zwanger... Maar ik wil het toch graag met ze delen, als het dan verkeerd gaat heb je ook steun he, maar daar gaan we niet vanuit!!!

Misschien nog tot zo en anders evt morgen. Beloof niets, weet niet of het druk is op werk morgen en 's avonds is weer lastig met mijn moeder... Weekend zal ik er ook niet veel zijn, ga met mijn moeder mee naar huis en blijf daar nog 2 nachtjes slapen en die hebben geen internet.... Zondag middag dan weer.. SORRY!!!

Liefs

Hee

Ik heb werkelijk geen idee wat mijn gemiddelde cyclus is, want was steeds een zooitje. O, en ja, we hebben het zeker regelmatig gedaan in alle voorgaande weken. Ik moet zeggen, sinds ik met de pil gestopt ben gaat dat ook een stuk beter. Volgens mij waren die hormonen niet zo best voor libido (zo heet dat toch?)
Ik zou het, als ik jou was, zeker aan ouders en schoonouders vertellen volgende week. Idd heb je dan steun als het misgaat, maar dat hopen we natuurlijk niet!!! Maar goed, ook als je dan vragen hebt ofzo, kan je het aan je moeder vragen. Mijn moeder is zo betrokken, dat ik niet ga wachten met vertellen. Zou ze me niet in dank afnemen. Tenslotte hou ik haar nu steeds op de hoogte..........

Nou, als ik je niet meer spreek, wens ik je   een fijne vrije dag, een leuke tijd bij je moeder (en sterkte dus)   en een heel prettig weekend. Maar volgens mij kan dat niet misgaan met die roze bril van jou!!

Dikke knuf Annet

Joehoeee!

Nou aan het klussen ligt het dan in ieder geval niet!!! Jammer dat je niet hebt bijgehouden wat je cyclusduur normaal was, maar daar begin je nu gewoon maar mee dan!!! En als je naar dokter wil moet je dat gewoon doen. Kan heel erg opluchten en misschien valt er dan toch onbewuste spanning van je schouders af!!!

Ga afsluiten en naar boven toe!

xxies

Terug
Bovenaan