zwangere sam

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik dacht, ik schrijf maar vast een berichtje voor als je er straks wel weer bent. Hoe gaat het met je?? Nog steeds misselijk, en die roze bril?? Heb je die ook nog steeds op??
Is het goed gegaan met het niet aan je moeder vertellen?? Ik kan me zo voorstellen dat je niet kan wachten.....

Wanneer ging jij ook alweer voor een echo, of wist je dat nog niet. Nou ja, als je me maar een beetje op de hoogte houdt.

Ik word helemaal stapel mesjogge van mezelf. Ik ben tot nu toe bijna iedere dag, rond de middag, misselijk. Gelukkig trekt het 's avonds iets bij, maar veel beter wordt het niet. 's ochtends is het wel weg, dus ga er niet vanuit dat het gewoon voedselvergiftiging is ofzo. Ook het gerommel in mijn buik gaat onverminderd door, enik ben ontzettend moe. Heb vanavond zelfs al op de bank geslapen!!

Helaas voor mij, moet ik nog een week wachten met testen. Ik  heb denk ik pas op zaterdag of zondag mijn nod, dus mag van mezelf vanaf donderdag testen. Dan zit ik op 31 dagen. Is niet goed, weet ik, maar ben eigenwijs en kan niet wachten. Ik heb vandaag die digitale tests van clearblue gekocht. Kan daar in ieder geval geen twijfel over zijn. Dus.............we wachten...............

Laat je weer even horen hoe het met je gaat, en hoe je weekend was??
enne, hoop dat je gauw voor een
mag

Veel liefs Annet

he wondernetje,

dit berichtje was niet voor mij bedoeld maar zag dat we nog even lang moeten wachten...spannend he?
ik wacht tot volgende week zondag (dag 30)omdat ik op dag 13/14 mijn eisprong voelde.
succes met wachten meid en hopenlijk hebben we beiden geluk!

liefs leetje 1981

Hahaaaaa zit net op jouw berichtje te reageren. Is ook toevallig!!!!!!!!!!!!
nou, we kunnen elkaar steunen dus. Moesten we dan ook maar doen. haha

ik ga slapen, leifs wondernetje

Hela!

Daar bent ik weer!!! Ben net weer thuis gekomen, dus snel achter de computer gedoken!!

Frustrerend voor je zeg.. maar dat moe zijn was bij mij ook een vd eerste tekenen.... spannend hoor!

Mijn weekend was oke. Was wel weer moeilijk om mijn mond dicht te houden, maar tis wonder boven wonder weer gelukt. Gewoon al een week lang een geheim voor mijn moeder, nog nooit gebeurt!!
Maar mag nu aftellen naar zaterdag dan gaan we het vertellen!! Ben zo benieuwd! Ze zullen het vast geweldig vinden!

Ik ben nog steeds op de middag vaak moe en misselijkheid is ook erg aanwezig. Iedere ochtend braak neigingen en vaak naar iets te hebben gegeten echt kosten (sorry niet fris om te lezen he..) maar goed het is wel teken dat lichaam er goed op reageert!
Straks ga ik ook weer ff lekker pitten op de bank, vind dat wel lekker, weer is toch ook niet veel nu dus lekker met dekentje op de bank, wat lezen, tv kijken en slapen.. hihihi
Ook heb ik trouwens last van hevige dromen... maar gelukkig kan ik wel goed de nacht doorslapen!

Nou hopelijk kunnen we snel samen over onze symtomen kletsen en volg je me dus snel!!

Liefs en tot hoors en goede zondag!

Hela!

Daar bent ik weer!!! Ben net weer thuis gekomen, dus snel achter de computer gedoken!!

Frustrerend voor je zeg.. maar dat moe zijn was bij mij ook een vd eerste tekenen.... spannend hoor!

Mijn weekend was oke. Was wel weer moeilijk om mijn mond dicht te houden, maar tis wonder boven wonder weer gelukt. Gewoon al een week lang een geheim voor mijn moeder, nog nooit gebeurt!!
Maar mag nu aftellen naar zaterdag dan gaan we het vertellen!! Ben zo benieuwd! Ze zullen het vast geweldig vinden!

Ik ben nog steeds op de middag vaak moe en misselijkheid is ook erg aanwezig. Iedere ochtend braak neigingen en vaak naar iets te hebben gegeten echt kosten (sorry niet fris om te lezen he..) maar goed het is wel teken dat lichaam er goed op reageert!
Straks ga ik ook weer ff lekker pitten op de bank, vind dat wel lekker, weer is toch ook niet veel nu dus lekker met dekentje op de bank, wat lezen, tv kijken en slapen.. hihihi
Ook heb ik trouwens last van hevige dromen... maar gelukkig kan ik wel goed de nacht doorslapen!

Nou hopelijk kunnen we snel samen over onze symtomen kletsen en volg je me dus snel!!

Liefs en tot hoors en goede zondag!

Hoi hoi

Waarom wachten jullie eigenlijk tot zaterdag?? Ik bedoel, dan is er eigenlijk toch ook nog geen zekerheid. Ik had het er echt meteen uitgegooid als ik jou was, dus vind het wel erg knap van je.

Lekker hoor, dat je er lekker aan toegeeft. Je moet nog negen maanden dus nu mag je best beginnen met rustig aan doen. Doe ik zelf ook een klein beetje. Ik heb dus gisteren ook liggen slapen tussendoor, met het idee van: nou, als het niet raak is zal ik weer minder lui zijn. haha

Het is trouwens blijkbaar wel een goede maand om zwanger te worden, want de lijst staat al op 10!!!!!!!!! Ik hoop er binnenkort bij te komen staan, heb nog steeds een goed gevoel. Ik moet wel eerlijk toegeven dat dat goede gevoel wel nu al overschaduwd wordt met het idee dat het toch wel weer niks zal zijn. Je wordt na 7 maandne toch een beetje negatief he?? Maar daar weet jij ook alles van. Ik hoop dus dat ik zaterdag flink verrast word. Ik weet nog niet precies wanneer ik ga testen, maar heb er drie dus denk woensdag of donderdag de eerste.................

Leuk dat je weer ff gemaild hebt. Heel lief van je
Dikke knuf en tot morgen,  
Annet

Terug
Bovenaan