Zwangere vrouwen....

A

Anoniem

Guest
Ik kan gewoon geen zwangere vrouw meer zien, ik kan beter de hele dag binnen blijven want ik zie ze echt elkedag , net of mijn ogen opzoek zijn naar zwangere vrouwen ik word er echt  van....
Ja sorry zwangere vrouwen kunnen er ook niks aan doen, en ook als ik lees dat er weer iemand zwanger is kan ik zo down worden, ben ik nu echt de enige ben ik nu dan zo ego....
Jippie ik ben zwanger   die woord kan ik gewoon niet meer lezen, dan denk ik van dat had ik moeten zijn....waarom hun wel en ikke niet.....

Pfffff ik voel me zo kloteeee, nu effe die eerste IUI afwachten en dan zie wel wel weer verder.........

zo moest effe mijn hart luchten

grt Chahida

He meis,
De ene keer kun je iets beter hebben dan de andere keer.
Tuurlijk wil je graag, net als wij allemaal en we duimen ons rot ook voor jou.
Nu zit je in een diepe put, verder zinken zeg maar kun je niet, dus kun je alleen nog maar omhoog. Hopelijk zie je snel weer die mooie blauwe lucht met een zonnetje en geen regen. Kop op hoor meis, je staat niet alleen!

Nee meid, je bent niet de enige en je bent ook zeker niet ego!!!
Het is af en toe gewoon zo verschrikkelijk balen dat het niet zomaar eventjes lukt! Wat vanzelfsprekend zou moeten zijn, blijkt zo'n enorm wonder als het lukt en goed gaat!
Ik zou wel eens willen dat er wat meer aandacht is voor wat een wonder het toch is en dat het lang niet voor iedereen vanzelf spreekt.
Maar meisje, dat wonder, dat gaat ook voor jou komen, vast en zeker! We duimen allemaal keihard voor je, blijf erop vertrouwen dat ook jouw tijd komt!!! Kom af en toe hier lekker je hartje luchten en wat het ook is, we zijn er voor je! Kop op meid! Recht je rug, kin omhoog en je zult eens zien!!!

Hele dikke knuffel,
Tess

he meissie,

Je bent helemaal niet egoistisch, ik kan het me heel goed voorstellen, ook al ben ik nog maar net begonnen. Je hoopt toch dat je snel zwanger bent, en als het bij jou niet lukt en bij anderen wel zal dat heeel zuur zijn.
Heel veel sterkte en ik hoop dat het voor jou ook goed komt!!!

Groetjes

Hoi,

Ik vind je niet ego hoor...althans..zo mag je t eigenlijk niet noemen. Ik snap precies wat je bedoelt, zo denk ik ook vaak, alleen ik wil t niet toelaten dat ik zo denk, want dat vind ik dat belachelijk van mezelf.

Heb er ook wel moeite mee hoor. Idd nu ik er mee bzig ben zie je zo vaak babietjes en dergelijke. En je gunt t iedereen, maar echt vrolijker wordt je niet als er weer iemand zwanger bent. Tuurlijk gun je t iedereen, maar helemaal als t dan ook nog vlak in t begin  (sorry voor diegene die na 1, 2, 3 ofzo rondes zwanger bleken) is kan ik flink pissed worden. Dan is t idd niet eerlijk....waarom moet ik na 10 rondes nog steeds aan de slag en zijn zij na zo'n korte tijd al klaar? Maarja t is nu eenmaal niet altijd ven eerlijk...

Kop op! De tijd komt vast..

tja, ik kan het me wel voorstellen...ik schaamde me ook een beetje dat ik na ronde 2 al zwanger blijk ter zijn terwijl jullie er al zo lang mee bezig zijn....ik had het ook nooit verwacht zoooo snel maar ja...ik gun het jullie echt heel erg maar daar heb je niks aan.
Ik ben nu 4 weken ofzo en moet maar afwachten of het goed gaat.

Ik wens jullie toch heel veel succes ookal balen jullie ervan dat sommige zo snel zwanger zijn. toi toi en een knuffel....sweety

He meis

Je bent zeker niet de enige, maar hou je kop op.
Ik had uit een eerder bericht va jou begrepen dat je moslim was.
En dan weet je dat alles wat er met je gaat gebeuren voor je geschreven staat.
Ik zelf heb een dochter en heb in een jaar tijd 2 miskramen gehad. Meid als allah het niet wil gebeurd het ook niet. In mijn geval heb ik het goed kunnen verwerken door mijn geloof.

Schatje ik hoop zo voor je dat het inshaallh heeeeeeeel heeeeel snel gaat lukken en dat je zo super gelukkig gaat worden met je gezinnentje.

heeel veeel liefs en knuffiels berna

Hoi allemaal,

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die zo denk, als nu mijn verhaal weer lees denk ik echt, hoe kon ik dat nou weer schrijven.....
En zoals iemand als schreef het staat allemaal geschreven, wie een kind krijgt of niet...
Wij noemen dat altijd (mekteb)......
Ik moet gewoon sbar(geduld) hebben en inshallah(als Allah dat wil) word ik zwanger.....
Wat je je zelf gunt moet je zeker iemand gunnen......
Alleen ja soms is het echt moeilijk, nu hoorde ik laatst weer van iemand die al 2peuters heeft nu weer zwanger is van haar 3de terwijl ze zelfs de pil slikte....
Hun krijgen zo kinderen en ik ben 3j bezig en 1miskraam en nog steeds niks....
Toch ongelooflijk, ik wou dat ik zo vruchtbaar was....
Ach ja we zien het wel weer......
Ik hoop echt dat we met ze allen gewoon nog zwanger worden dit jaar Inshallah....

liefs Chahida

Terug
Bovenaan