zwangeren gezocht in Tilburg

A

Anoniem

Guest
Hoi, woon je in Tilburg, en ben je net als ik zwanger en uitgerekend in augustus of september ? Ik heb zelf geen zin om mee te doen aan zwangerschapsgym, dit is niet mijn 1e kindje, dus ik weet wel een beetje wat me te wachten staat ;-)

Maar dan mis ik wel de leuke kant van die cursus; medezwangeren ontmoeten in real life,  en gezellig ervaringen uit te wisselen. Dus het idee is eigenlijk om een zwangerschapscursus te beginnen zonder de gym !

Hoe ik dit denk vorm te geven, om de paar weken een avond afspreken,bij mij, of elke keer bij iemand anders, of op een lokatie, vrijheid blijheid. Lijkt je dit gezellig, en begrijp je een beetje wat ik bedoel, gooi een berichtje in mijn mailbox ! ps. Ik woon zelf in de reeshof.

Zelfde schuitje;
geen tilburg, maar Kaatsheuvel...

groetjes

Gezellig, woon vlak in de buurt, ook augustus mara hoe kan ik je mailbox bol gooien, kan geen adres vinden?
groetjes

Hey zwanger 2009,

Ik ben uitgerekend op 5 augustus. Ik woon nog niet in Tilburg, maar ga daar wel heel binnenkort wonen. Dus het lijkt me leuk om mee te doen met je club.

Ik ga op de Capucijnenstraat wonen, das vlak bij het centrum.

Groetjes

quote: zwanger2009 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 12:02:03'));

Hey,

Ik kom over ongeveer 3 weken in Tilburg wonen. Ik ben nu 19 weken zwanger en 5 augustus uitgerekend. Ik zou graag met je in contact komen. Ik ga op de Capucijnenstraat wonen.

Groetjes Marijke

Hoi, woon je in Tilburg, en ben je net als ik zwanger en uitgerekend in augustus of september ? Ik heb zelf geen zin om mee te doen aan zwangerschapsgym, dit is niet mijn 1e kindje, dus ik weet wel een beetje wat me te wachten staat ;-)

Maar dan mis ik wel de leuke kant van die cursus; medezwangeren ontmoeten in real life,  en gezellig ervaringen uit te wisselen. Dus het idee is eigenlijk om een zwangerschapscursus te beginnen zonder de gym !

Hoe ik dit denk vorm te geven, om de paar weken een avond afspreken,bij mij, of elke keer bij iemand anders, of op een lokatie, vrijheid blijheid. Lijkt je dit gezellig, en begrijp je een beetje wat ik bedoel, gooi een berichtje in mijn mailbox ! ps. Ik woon zelf in de reeshof.

Hoi,

Ik woon ook in Tilburg (centrum) en ben eind mei uitgerekend van de 2de.

Groetjes Danielle

Hallo!

Leuk idee! Ben zelf eind juli uitgerekend van mijn eerste kindje! Woon in Tilburg!

Groetjes Jolijn

Terug
Bovenaan