zwangeren in oktober

A

Anoniem

Guest
hey dames

ik denk mischien is dit wel leuk voor de dames die zwanger zijn en dat iedereen kan zien wie en oeveel er deze maand zwanger zijn geraakt.
nou en als jullie het niks vinden dan zakt ie vanzelf wel weer naar beneden.

hoi denkertje,

ik vind het wel een goed idee, maar er is nog niet zo veel raak geschoten deze maand, volgens mij.
Ik moet nog een week tot mijn nod, maar ik hou me aanbevolen, hihi.
groetjes gwen.

Ik hou me ook van harte aanbevolen. Nog even wachten, ik hoop zondag de 14 niet ongesteld te worden.....

Een trotse mama van een zoon van bijna 1!

Hallo Dames!!!

Ik heb gisteren Positief getest!! Ik had woensdag of donderdag ongesteld moeten worden, en werd dit dus niet voor het eerst sinds November(2006)!!!!!
Gister dus getest en kreeg gelijk een vette +!!!

Hier de ************************ glitters voor jullie!!

Liefs Ponoka

Wow, Ponoka, proficiat! Super! Heerlijk!
Ik test morgen, ik geloof niet dat de rd nog komen.

Ik had afgelopen dinsdag positieve test. ben nu 4 weken en 5 dagen...
K zit ook nog op een ander forum, daar zijn er al 7 zwanger!! en dat terwijl het nog maar 7 oktober is!!!

Hai meiden,

Ik ben nu met mn eerste ronde bezig en al een week over tijd. balen dus dat word een erg onregelmatige cyclus ben ik bang. Ik heb tussendoor al 2 testen gedaan maar beide negatief. Ik wacht dus maar af wanneer ik ongi moet worden. Hoop op volgende maand beter geluk. En wens voor me dat ik ongi word dan kunnen we tenminste verder ;)

Liefs manon

hey gordijntje en ponoka
hoop dat ik de namen goed heb getypt.want wist het niet meer
maar in iedergeval gefeliciteerd en geniet er van hopelijk volgen we allemaal deze maand
groetjes denkertje

Terug
Bovenaan