zwangeren rotterdam....

Hoi alle Rotterdamse zwangeren,

Misschien een beetje een rare oproep, maar ja, wie niet waagt die niet wint...

Ik ben inmiddels 29 weken zwanger van mijn eerste kindje. Spannend dus allemaal.

Nu is het niet zo, dat ik geen vrienden heb ofzo, maar ik ben de eerste (en voorlopig nog heel lang) de enige in de vriendenkring die aan kinderen is begonnen. En ik mis het contact met andere (a.s.) moeders. Beetje praten over zwanger zijn, de bevalling, etc. Ik merk dat ik  daar zo langzaamaan toch wel behoefte aan begin te krijgen. (al is dat echt niet het enige waar ik nog  over kan lullen hoor ;-))  Ik doe wel aan yoga, maar dat is een vrij fanatieke groep. En daar komt bij dat het op een rare tijd is en zo ontspannend werkt dat ik ook alleen nog maar aan slapen kan denken, dus iedereen is blij als ze naar huis kunnen erna.

Nu is mijn vraag misschien al duidelijk...... Zin om te mailen en misschien in de nabije toekomst theetjes te drinken in het park??

groet
kameraadsel@hotmail.com

Ik herken het: toen ik zwanger was van mijn eerste was ik ook de eerste in mijn (schoon-)familie en vriendenkring. Iedereen is wel ontzettend blij voor je, maar het is toch anders als je er met iemand over kan praten die weet wat je meemaakt.
De zwangerschapsgym vond ik vreselijk: ik was 23 en de jongste na mij was 33, ik had totaal geen aansluiting met die groep. Als je jong bent en zwanger gaan ze er eigenlijk meteen al van uit dat het niet gepland is.
Nu, bij de tweede zwangerschap, hebben ondertussen meerdere mensen mijn voorbeeld gevolgd en ook mijn zusje is jong moeder geworden. Nu zijn we trouwens tegelijk zwanger en verschillen 2 weken!

Ik woon in de buurt van R'dam: Vlaardingen en werk in R'dam, dus ik zal je een keer een mailtje sturen.

hallo meid

ja ik herken het hellemaal haha
ik ben 28 jaar en vandaag 25 weken zwanger en mis het ook dat er niemand in mijn omgeving zwanger is ik kom uit schiedam
als je zin heb om te kletsen dan hoor ik het wel

groetjes sonja

beauwytrutje@hotmail.com

Hey kameraadsel,

Wat grappig ik doe ook aan yoga ook best een fanatiek yoga clubje. Ik kom uit rotterdam! Waar doe jij aan yoga? ik bij studio de hond. Zou dat lachen zijn als we dalijk in de zelde groep zitten. Ik heb ook weinig vriendinnen die momenteel zwanger zijn.Wel wat vriendinnen die al kids hebben maar die spreek ne hoor je toch wat minder.  Mijn vriend is engels en woonachtig in london. Derhalve ben ik ook wel vaak daar en daar zijn wij ook de eerste en naar ik verwacht zal het daar nog wel even duren voordat er meerdere volgen...streker nog mijn vriendinnetjes daar zijn anti baby tenminste voor zich zelf dan die moeten er echt niet aan denken.

ben nu 23 wk en 2d

Ben ok benieuwd hoe dat gaat na de bevalling. ik ga (maar) 2 dagen werken en zou wellicht leuk zijn af en toe met mede mama's stukje te gaan wandelen of zo.

Anyway ik mail je!
grtjs lottie

Terug
Bovenaan