Zwangeren uit Beverwijk??

Hallo allemaal,

Ik woon nog maar net een jaartje in Beverwijk. Ben sinds kort begonnen met zwagerschapsgym, waar ik al een paar meiden heb ontmoet.
Maar lijkt me zo leuk om in contact te komen met andere zwangeren in Beverwijk.
Zelf ben ik uitgerekend op 31 mei.

Groetjes Deborah

Hoi,

Ik woon nu bijna 3 jaar in Beverwijk, maar ken nog niet zoveel mensen. Altijd maar druk met werk.Maar nu zwanger en wil graag ook nieuwe mensen leren kennen en ervaringen e.d delen.
Ben 5 september uitgerekend.
Groetjes, Simone

Heey wat leuk, toch nog mensen uit Beverwijk of omgeving

Ik zal even wat over mezelf vertellen. Ik ben Deborah, ben 25 jaar, woon nu iets meer dan een jaar in Beverwijk, werk in Haarlem, ben getrouwd....
Uhm ja wat nog meer.
Zwanger van ons eerste kindje. Gelukkig is alles goed. Vandaag nog maar 76 dagen wachten...hihih....kan me niet snel genoeg gaan!!

Hoi ik ben 26 ook getrouwd en werk in het basisonderwijs.
De oudste is net in maart 2 jaar geworden. Nog 10 weken te gaan tot de datum.
Weer net zo spannend als bij de eerste en nu metname ook gericht op hoe het straks allemaal zal gaan en hoe de oudste het zal vinden. Onze dame zal straks haar aandacht moeten verdelen. Voor als nog vind ze baby's wel leuk (klein neefje van 6 maanden), maar die woont natuurlijk niet hier en zijn maar korte momenten dat ze elkaar zien.
We wachten af.
Groetjes

Hoi 1983, wat leuk zeg. Ik werk ook in het basisonderwijs
Waar werk jij?? Ik werk nu nog in Haarlem, maar wil t.z.t. toch het liefst meer in de buurt werken.

Doen jullie ook aan zwangerschapsgym??

Hoi,

Ik zal ook even wat over mijzelf vertellen. Ben 23 jaar en bijna 18 weken zwanger van ons eerste kindje. Woon nu 3,5 jaar in beverwijk en heb het er redelijk naar mijn zin. Moest in het begin wel wennen.
Werk in Haarlem als ass. bedrijfsleider bij een kleding zaak. Moet wel zeggen dat het full time werken me tegen valt.
Leuk om mensen in de omgeving te leren kennen.
Groetjes,
Simone

Ik ben nu 31 weken en 3 dagen zwanger. Vanmorgen is er iemand geweest voor de intake van de kraamzorg.......krijg er steeds meer zin in, hoewel ik het ook wel steeds spannender ga vinden.
Zelf werk ik al een aantal weken niet meer, heb veel last van mn bekken rug en heupen. Heb hiervoor ook mensendieck therapie. Maar ja werken met mn kleuters zit er dus even niet in. Wel vervelend hoor de hele dag thuis zitten, kan niks...en mag van manlief al helemaal niks meer (wel heel lief van hem natuurlijk)

Terug
Bovenaan