Zwangeren uit omgeving Zevenaar, Arnhem...

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben zelf 14 weken zwanger van de tweede en ben 26 jaar. Ben benieuwd of er nog meer meiden uit deze omgeving komen?

Groetjes, Mariska

Hoi Mariska

Mijn naam is Tatjana en ik kom uit Lobith. Dat ligt vlakbij jou in de buurt. Ik ben 24 jaar. Ik ben momenteel 20 weken zwanger van ons eerste kindje en het lijkt me erg leuk om met jou in contact te komen. ik ben morgen op vakantie. Als je het leuk lijkt mag je me rustig toe voegen en dan spreken we elkaar na de vakantie.
Mijn msn adres is tatjana_messing@hotmail.com.

groetjes Tatjana

Hoi Mariska,

Wat leuk, dat is dichtbij!
Ik kom zelf uit Arnhem, ben 32 jaar en ben bijna 9 weken zwanger van mijn 2e kindje.
Mijn eerste is een jongen en heet Julian, hij is bijna 15 maanden.
Groeten Nicole

Hoi,

Ik ben  Natasja en ik ben 38w 2d zwanger van ons eerste kindje. Ik kom uit Westervoort.

Groetjes Natasja

Hoi allemaal!

Leuk om te horen dat er nog meer meiden uit deze omgeving zwanger zijn en op dit forum zitten. Lijkt me leuk om eens via msn of e-mail te kletsen. Als jullie willen mag je mij wel toevoegen: mkemink79@hotmail.com

Misschien tot snel!

Groetjes, Mariska

hai allemaal,

Leuk dat er nog meer meiden zijn uit de buurt van arnhem. Ik woon zelf sinds januari in arnhem (schaarsbergen) en ben nu 16 weken zwanger.

Gaan jullie ook een zwangerschapscursus volgen in (de omgeving van) arnhem? Ik wilde gaan zwemmen in oosterbeek en nog een pufcursus ofzo, maar weet nog niet wat of waar. Misshcien via de kraamzorg in zevenaar.

hallo

Ik ben anika 29 jaar oud en ik kom uit arnhem
ik woon in de wijk lombok (tegen oosterbeek aan)
en ben nu dik 23 weekjes zwanger van ons derde wondertje
we hebben al twee zoontjes van 7 en 4 jaar oud
en er komt een derde zoon bij!!
groetjes anika

oja ik ga zon pufcursus doen in de buurt van mij
via de thuiszorg !!

mijn msn voor wie wil: anikavandijk@hotmail.com

groetjesssssss anika

Terug
Bovenaan